Pozdrav dobri ljudi. Auto mi ne diže radnu temperaturu, jedino ukoliko radi u mestu i ne kreće se, u vožnji ako je napolju 40+ stepeni, podigne ali do određene temperature(40-50°). U početku nije dizao temperaturu i nije duvali topli vazduh i klima nije radila takodje(grejanje/hladjenje), nakon toga došlo je leto, i vrisnuo mi je termostat koji je zamenjen, ali ni to nije resilo problem. Da nije termostat uvek otvoren, ili je do senzora temperature Ili do čega trećeg može biti? Hvala
Je li davač isto što i taj senzor temperature ili druga stvar? Mislio sam da je nešto drugo a da nije termostat jer rashladna tečnost nije ni blizu temperature koje pokazuje, no je veća, nisam merio, ali izmericu i temperaturu tečnosti. iće on na dijagnostiku kod majstora pa da vidimo šta kažu senzo...ri..hvala svakakoPročitaj više
Мењао је колега на пасату, исто му температура долазила на 60-70 степени и варирала..
Замењен термостат, иста ситуација...после је заменио давач који шаље сигнал на инструмент таблу (не знам му тачан назив) проблем решен.
Pozdrav dobri ljudi. Auto mi ne diže radnu temperaturu, jedino ukoliko radi u mestu i ne kreće se, u vožnji ako je napolju 40+ stepeni, podigne ali do određene temperature(40-50°). U početku nije dizao temperaturu i nije duvali topli vazduh i klima nije radila takodje(grejanje/hladjenje), nakon toga došlo je leto, i vrisnuo mi je termostat koji je zamenjen, ali ni to nije resilo problem. Da nije termostat uvek otvoren, ili je do senzora temperature Ili do čega trećeg može biti? Hvala
Je li davač isto što i taj senzor temperature ili druga stvar? Mislio sam da je nešto drugo a da nije termostat jer rashladna tečnost nije ni blizu temperature koje pokazuje, no je veća, nisam merio, ali izmericu i temperaturu tečnosti. iće on na dijagnostiku kod majstora pa da vidimo šta kažu senzo...ri..hvala svakakoPročitaj više
Мењао је колега на пасату, исто му температура долазила на 60-70 степени и варирала..
Замењен термостат, иста ситуација...после је заменио давач који шаље сигнал на инструмент таблу (не знам му тачан назив) проблем решен.
Kako se pokazuje C3 pluriel 2008.god, izuzev što predpostavljam ima problem sa mehanizmom krova. Kakav je u suštini auto, za žensko i za pretežno gradsku vožnju od tačke A preko tačke B i C do tačke D, kako i na malo duže puteve tipa 50-100km.
Колико се сећам, када сам гледао аутомобил за мене пре 4 године, C3 (обични) ми је био један од избора. Осим што га зезају делови на командној табли, што ландарају, хоће да испадну, итд, колико се сећам поузданост му је била добра, чим ми је био ушао у најужи избор.
Pluriel je teži dosta od običnog C3 i zahteva jače motore. Obično je to 1.6 dizel ili. 1.6 benzinac. Mehanizam krov nije složen i veći problem može biti zaprivanje. Inače je zanimljiv auto, kada se krov potpuno sklopi mogu se i bočni lukovi ručno skinuti i dobija se pravi kabriolet, pritom ima potpu...no funkcionalna zadnja sedišta za razliku od recimo 206 cc kod koga se pozadi ne može niko voziti. Jedina mana kabrio izdanja je što lukovi ostaju kod kuće pa ako počne kiša nema vožnje. Dobija se neka folija uz auto kojom se enterijer može zaštiti, ali ne i putnici...Pročitaj više
Kako se pokazuje C3 pluriel 2008.god, izuzev što predpostavljam ima problem sa mehanizmom krova. Kakav je u suštini auto, za žensko i za pretežno gradsku vožnju od tačke A preko tačke B i C do tačke D, kako i na malo duže puteve tipa 50-100km.
Колико се сећам, када сам гледао аутомобил за мене пре 4 године, C3 (обични) ми је био један од избора. Осим што га зезају делови на командној табли, што ландарају, хоће да испадну, итд, колико се сећам поузданост му је била добра, чим ми је био ушао у најужи избор.
Pluriel je teži dosta od običnog C3 i zahteva jače motore. Obično je to 1.6 dizel ili. 1.6 benzinac. Mehanizam krov nije složen i veći problem može biti zaprivanje. Inače je zanimljiv auto, kada se krov potpuno sklopi mogu se i bočni lukovi ručno skinuti i dobija se pravi kabriolet, pritom ima potpu...no funkcionalna zadnja sedišta za razliku od recimo 206 cc kod koga se pozadi ne može niko voziti. Jedina mana kabrio izdanja je što lukovi ostaju kod kuće pa ako počne kiša nema vožnje. Dobija se neka folija uz auto kojom se enterijer može zaštiti, ali ne i putnici...Pročitaj više
Pozdrav svima, nameravam da kupim Fiat bravo 2008.god, interesuju me Vaša iskustva sa ovim autom, prednosti/mane, preporuka za motor, koliko ste zadovoljni sa tim što vozite?! Hvala.
Veoma dobar auto. Pouzdan,stabilan i upravljiv,prodecno udoban i prostran za tu klasu. Posedovao sam 1.6jtdm 2009..auto je imap preko 300.000km i radio je kao sat. Dobro ide zbog velikog obrtnog momenta a pritom je ekonomican. Moze imati dosta korisne opreme. Kod 1.6 motora treba proveriti menjac ko...ji im je mana..uzeti samo ako upada normalno u sve brzine ugasen i upaljen i ako ne ispada iz brzina..
Ovi 1.9jtd nemaju problema sa menjacem takodje veoma pouzdani motori. Ni za jedan nije skupo odrzavanje. 1.9jtd od 8v je dobra kupovina jer je prostiji od ovog od 16 i manje trosi. 1.9 16v 150ks trosi oko 1l vise u gradu,na otvorenom nije nekq razlika..ima 6 brzina i ide odlicno. Ni jedan od tih nema nekih vecih fabrickih mana.. dpf i egr mogu praviti nekad probleme,to je posle 2009 godine..ali to se da proveriti i resiti..to su problemi svih dizela.
1.4 benzinski motori vaze za jedne od pouzdanijih..kako atmo tako i turbo. Mislim ds jr taj od 90ks preslab za tu karoseriju.
Kod benzinaca moj preporuka ide za 1.4 turbo od 120 ili 150ks..u ovaj od 150 ide kvalitetnija turbina. U njih se lako moze ugraditi plin jer nemaju slozene sisteme ubrizgavanja,nije direktno..
Probao sak 1.4 turbo od 150ks..ide odlicno..Pročitaj više
Moj je imao parkig senzore pa mi manjak preglednosti,zbog sirokih c stubova, nije smetao
Isao sam sa njim i na more u Crnu Goru bez ikakvih problema..nas 5 odraslih je bilo..doduse pozadi 3 zenske osobe..nije im bilo najsjajnije ali je moglo da se podnese..za 4 odrasle i za porodicu sa decom je sasv...im okejPročitaj više
Da sam tražio detaljnije ne bih mogao dobiti bolje. Još jedna stvar, ima li neke čudne razlike u potrošnji kod 1.4 turbo motora u odnosu na 1.6 jtdm i 1.9 jtd motore?
Pozdrav svima, nameravam da kupim Fiat bravo 2008.god, interesuju me Vaša iskustva sa ovim autom, prednosti/mane, preporuka za motor, koliko ste zadovoljni sa tim što vozite?! Hvala.
Veoma dobar auto. Pouzdan,stabilan i upravljiv,prodecno udoban i prostran za tu klasu. Posedovao sam 1.6jtdm 2009..auto je imap preko 300.000km i radio je kao sat. Dobro ide zbog velikog obrtnog momenta a pritom je ekonomican. Moze imati dosta korisne opreme. Kod 1.6 motora treba proveriti menjac ko...ji im je mana..uzeti samo ako upada normalno u sve brzine ugasen i upaljen i ako ne ispada iz brzina..
Ovi 1.9jtd nemaju problema sa menjacem takodje veoma pouzdani motori. Ni za jedan nije skupo odrzavanje. 1.9jtd od 8v je dobra kupovina jer je prostiji od ovog od 16 i manje trosi. 1.9 16v 150ks trosi oko 1l vise u gradu,na otvorenom nije nekq razlika..ima 6 brzina i ide odlicno. Ni jedan od tih nema nekih vecih fabrickih mana.. dpf i egr mogu praviti nekad probleme,to je posle 2009 godine..ali to se da proveriti i resiti..to su problemi svih dizela.
1.4 benzinski motori vaze za jedne od pouzdanijih..kako atmo tako i turbo. Mislim ds jr taj od 90ks preslab za tu karoseriju.
Kod benzinaca moj preporuka ide za 1.4 turbo od 120 ili 150ks..u ovaj od 150 ide kvalitetnija turbina. U njih se lako moze ugraditi plin jer nemaju slozene sisteme ubrizgavanja,nije direktno..
Probao sak 1.4 turbo od 150ks..ide odlicno..Pročitaj više
Moj je imao parkig senzore pa mi manjak preglednosti,zbog sirokih c stubova, nije smetao
Isao sam sa njim i na more u Crnu Goru bez ikakvih problema..nas 5 odraslih je bilo..doduse pozadi 3 zenske osobe..nije im bilo najsjajnije ali je moglo da se podnese..za 4 odrasle i za porodicu sa decom je sasv...im okejPročitaj više
Da sam tražio detaljnije ne bih mogao dobiti bolje. Još jedna stvar, ima li neke čudne razlike u potrošnji kod 1.4 turbo motora u odnosu na 1.6 jtdm i 1.9 jtd motore?
Pozdrav svima. Golf 4 1.6 16v 77kw NE DIZE radnu temperaturu. Termostat mu je juce zamenjen, dok je radio u mestu poča sata nagurao je radnu temperaturi na 90°C, cim sam ga izveo na put oborio je kazaljku do kraja. I tako kad ga upalim ne dize uopste temperaturu. Ima li ko ideju sta bi mogao biti problem? Hvala
Idi u neki servis koji ima IC merenje temperature antifriza, pa nek ti oni očitaju stvarnu temperaturu posle kraće vožnje. Moguće je da te samo zeza termo-davač za cajger . Ako nije to onda mora i taj novi termostat da se proveri , pa da se vidi da nije stalno uključen ventilator, šta je sa grejanj...em i malim hladnjakom ... U najgorem slučaju može da ti se desi da antifriz uopšte ne kruži u sistemu .Pročitaj više
Pozdrav svima. Golf 4 1.6 16v 77kw NE DIZE radnu temperaturu. Termostat mu je juce zamenjen, dok je radio u mestu poča sata nagurao je radnu temperaturi na 90°C, cim sam ga izveo na put oborio je kazaljku do kraja. I tako kad ga upalim ne dize uopste temperaturu. Ima li ko ideju sta bi mogao biti problem? Hvala
Idi u neki servis koji ima IC merenje temperature antifriza, pa nek ti oni očitaju stvarnu temperaturu posle kraće vožnje. Moguće je da te samo zeza termo-davač za cajger . Ako nije to onda mora i taj novi termostat da se proveri , pa da se vidi da nije stalno uključen ventilator, šta je sa grejanj...em i malim hladnjakom ... U najgorem slučaju može da ti se desi da antifriz uopšte ne kruži u sistemu .Pročitaj više
Golf 4 1.6 16v 77kw, termostat mu je zamenjen juce, nov stavljen, auto podize radnu temperaturu samo dok radi u mestu, cim ga vozim temperatura opada, kazalja padne skroz dole.. Ima li neko ideju sta bi mogao biti problem?
Ako istovremeno slabi i grejanje znači da temperatura opada zaista. Može biti problem i novi termostat jer to je mana kod tih motora. Za to je rešenje univerzalni termostat koji se postavlja u crevu. Osim termostata isti problem može praviti i dihtung glave ako propušta kompresiju u vodu. Onda vazdu...h istisne vodu iz sistema za grejanje i sa senzora temperature koji je tu na račvi, nema dodira sa vodom i pokazuje nižu temperaturu. Posledica toga je naduvavanje creva, veliki pritisak u sistemu, izbacivanje vode...Pročitaj više
Golf 4 1.6 16v 77kw, termostat mu je zamenjen juce, nov stavljen, auto podize radnu temperaturu samo dok radi u mestu, cim ga vozim temperatura opada, kazalja padne skroz dole.. Ima li neko ideju sta bi mogao biti problem?
Ako istovremeno slabi i grejanje znači da temperatura opada zaista. Može biti problem i novi termostat jer to je mana kod tih motora. Za to je rešenje univerzalni termostat koji se postavlja u crevu. Osim termostata isti problem može praviti i dihtung glave ako propušta kompresiju u vodu. Onda vazdu...h istisne vodu iz sistema za grejanje i sa senzora temperature koji je tu na račvi, nema dodira sa vodom i pokazuje nižu temperaturu. Posledica toga je naduvavanje creva, veliki pritisak u sistemu, izbacivanje vode...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Отишао је давач који шаље сигнал на инструмент таблу..
Ако си заменио термостат, онда треба казаљка да буде закована на 90 степени!
Razlog za prijavu korisnika
Je li davač isto što i taj senzor temperature ili druga stvar? Mislio sam da je nešto drugo a da nije termostat jer rashladna tečnost nije ni blizu temperature koje pokazuje, no je veća, nisam merio, ali izmericu i temperaturu tečnosti. iće on na dijagnostiku kod majstora pa da vidimo šta kažu senzo...ri..hvala svakakoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Мењао је колега на пасату, исто му температура долазила на 60-70 степени и варирала..
Замењен термостат, иста ситуација...после је заменио давач који шаље сигнал на инструмент таблу (не знам му тачан назив) проблем решен.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav dobri ljudi. Auto mi ne diže radnu temperaturu, jedino ukoliko radi u mestu i ne kreće se, u vožnji ako je napolju 40+ stepeni, podigne ali do određene temperature(40-50°). U početku nije dizao temperaturu i nije duvali topli vazduh i klima nije radila takodje(grejanje/hladjenje), nakon toga došlo je leto, i vrisnuo mi je termostat koji je zamenjen, ali ni to nije resilo problem. Da nije termostat uvek otvoren, ili je do senzora temperature Ili do čega trećeg može biti? Hvala
05. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Отишао је давач који шаље сигнал на инструмент таблу..
Ако си заменио термостат, онда треба казаљка да буде закована на 90 степени!
Razlog za prijavu korisnika
Je li davač isto što i taj senzor temperature ili druga stvar? Mislio sam da je nešto drugo a da nije termostat jer rashladna tečnost nije ni blizu temperature koje pokazuje, no je veća, nisam merio, ali izmericu i temperaturu tečnosti. iće on na dijagnostiku kod majstora pa da vidimo šta kažu senzo...ri..hvala svakakoPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Мењао је колега на пасату, исто му температура долазила на 60-70 степени и варирала..
Замењен термостат, иста ситуација...после је заменио давач који шаље сигнал на инструмент таблу (не знам му тачан назив) проблем решен.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kako se pokazuje C3 pluriel 2008.god, izuzev što predpostavljam ima problem sa mehanizmom krova. Kakav je u suštini auto, za žensko i za pretežno gradsku vožnju od tačke A preko tačke B i C do tačke D, kako i na malo duže puteve tipa 50-100km.
18. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Колико се сећам, када сам гледао аутомобил за мене пре 4 године, C3 (обични) ми је био један од избора. Осим што га зезају делови на командној табли, што ландарају, хоће да испадну, итд, колико се сећам поузданост му је била добра, чим ми је био ушао у најужи избор.
Razlog za prijavu korisnika
Pluriel je teži dosta od običnog C3 i zahteva jače motore. Obično je to 1.6 dizel ili. 1.6 benzinac. Mehanizam krov nije složen i veći problem može biti zaprivanje. Inače je zanimljiv auto, kada se krov potpuno sklopi mogu se i bočni lukovi ručno skinuti i dobija se pravi kabriolet, pritom ima potpu...no funkcionalna zadnja sedišta za razliku od recimo 206 cc kod koga se pozadi ne može niko voziti. Jedina mana kabrio izdanja je što lukovi ostaju kod kuće pa ako počne kiša nema vožnje. Dobija se neka folija uz auto kojom se enterijer može zaštiti, ali ne i putnici...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kako se pokazuje C3 pluriel 2008.god, izuzev što predpostavljam ima problem sa mehanizmom krova. Kakav je u suštini auto, za žensko i za pretežno gradsku vožnju od tačke A preko tačke B i C do tačke D, kako i na malo duže puteve tipa 50-100km.
18. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Колико се сећам, када сам гледао аутомобил за мене пре 4 године, C3 (обични) ми је био један од избора. Осим што га зезају делови на командној табли, што ландарају, хоће да испадну, итд, колико се сећам поузданост му је била добра, чим ми је био ушао у најужи избор.
Razlog za prijavu korisnika
Pluriel je teži dosta od običnog C3 i zahteva jače motore. Obično je to 1.6 dizel ili. 1.6 benzinac. Mehanizam krov nije složen i veći problem može biti zaprivanje. Inače je zanimljiv auto, kada se krov potpuno sklopi mogu se i bočni lukovi ručno skinuti i dobija se pravi kabriolet, pritom ima potpu...no funkcionalna zadnja sedišta za razliku od recimo 206 cc kod koga se pozadi ne može niko voziti. Jedina mana kabrio izdanja je što lukovi ostaju kod kuće pa ako počne kiša nema vožnje. Dobija se neka folija uz auto kojom se enterijer može zaštiti, ali ne i putnici...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima, nameravam da kupim Fiat bravo 2008.god, interesuju me Vaša iskustva sa ovim autom, prednosti/mane, preporuka za motor, koliko ste zadovoljni sa tim što vozite?! Hvala.
16. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Veoma dobar auto. Pouzdan,stabilan i upravljiv,prodecno udoban i prostran za tu klasu. Posedovao sam 1.6jtdm 2009..auto je imap preko 300.000km i radio je kao sat. Dobro ide zbog velikog obrtnog momenta a pritom je ekonomican. Moze imati dosta korisne opreme. Kod 1.6 motora treba proveriti menjac ko...ji im je mana..uzeti samo ako upada normalno u sve brzine ugasen i upaljen i ako ne ispada iz brzina..
Ovi 1.9jtd nemaju problema sa menjacem takodje veoma pouzdani motori. Ni za jedan nije skupo odrzavanje. 1.9jtd od 8v je dobra kupovina jer je prostiji od ovog od 16 i manje trosi. 1.9 16v 150ks trosi oko 1l vise u gradu,na otvorenom nije nekq razlika..ima 6 brzina i ide odlicno. Ni jedan od tih nema nekih vecih fabrickih mana.. dpf i egr mogu praviti nekad probleme,to je posle 2009 godine..ali to se da proveriti i resiti..to su problemi svih dizela.
1.4 benzinski motori vaze za jedne od pouzdanijih..kako atmo tako i turbo. Mislim ds jr taj od 90ks preslab za tu karoseriju.
Kod benzinaca moj preporuka ide za 1.4 turbo od 120 ili 150ks..u ovaj od 150 ide kvalitetnija turbina. U njih se lako moze ugraditi plin jer nemaju slozene sisteme ubrizgavanja,nije direktno..
Probao sak 1.4 turbo od 150ks..ide odlicno..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Moj je imao parkig senzore pa mi manjak preglednosti,zbog sirokih c stubova, nije smetao
Isao sam sa njim i na more u Crnu Goru bez ikakvih problema..nas 5 odraslih je bilo..doduse pozadi 3 zenske osobe..nije im bilo najsjajnije ali je moglo da se podnese..za 4 odrasle i za porodicu sa decom je sasv...im okejPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da sam tražio detaljnije ne bih mogao dobiti bolje. Još jedna stvar, ima li neke čudne razlike u potrošnji kod 1.4 turbo motora u odnosu na 1.6 jtdm i 1.9 jtd motore?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima, nameravam da kupim Fiat bravo 2008.god, interesuju me Vaša iskustva sa ovim autom, prednosti/mane, preporuka za motor, koliko ste zadovoljni sa tim što vozite?! Hvala.
16. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Veoma dobar auto. Pouzdan,stabilan i upravljiv,prodecno udoban i prostran za tu klasu. Posedovao sam 1.6jtdm 2009..auto je imap preko 300.000km i radio je kao sat. Dobro ide zbog velikog obrtnog momenta a pritom je ekonomican. Moze imati dosta korisne opreme. Kod 1.6 motora treba proveriti menjac ko...ji im je mana..uzeti samo ako upada normalno u sve brzine ugasen i upaljen i ako ne ispada iz brzina..
Ovi 1.9jtd nemaju problema sa menjacem takodje veoma pouzdani motori. Ni za jedan nije skupo odrzavanje. 1.9jtd od 8v je dobra kupovina jer je prostiji od ovog od 16 i manje trosi. 1.9 16v 150ks trosi oko 1l vise u gradu,na otvorenom nije nekq razlika..ima 6 brzina i ide odlicno. Ni jedan od tih nema nekih vecih fabrickih mana.. dpf i egr mogu praviti nekad probleme,to je posle 2009 godine..ali to se da proveriti i resiti..to su problemi svih dizela.
1.4 benzinski motori vaze za jedne od pouzdanijih..kako atmo tako i turbo. Mislim ds jr taj od 90ks preslab za tu karoseriju.
Kod benzinaca moj preporuka ide za 1.4 turbo od 120 ili 150ks..u ovaj od 150 ide kvalitetnija turbina. U njih se lako moze ugraditi plin jer nemaju slozene sisteme ubrizgavanja,nije direktno..
Probao sak 1.4 turbo od 150ks..ide odlicno..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Moj je imao parkig senzore pa mi manjak preglednosti,zbog sirokih c stubova, nije smetao
Isao sam sa njim i na more u Crnu Goru bez ikakvih problema..nas 5 odraslih je bilo..doduse pozadi 3 zenske osobe..nije im bilo najsjajnije ali je moglo da se podnese..za 4 odrasle i za porodicu sa decom je sasv...im okejPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da sam tražio detaljnije ne bih mogao dobiti bolje. Još jedna stvar, ima li neke čudne razlike u potrošnji kod 1.4 turbo motora u odnosu na 1.6 jtdm i 1.9 jtd motore?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Golf 4 1.6 16v 77kw NE DIZE radnu temperaturu. Termostat mu je juce zamenjen, dok je radio u mestu poča sata nagurao je radnu temperaturi na 90°C, cim sam ga izveo na put oborio je kazaljku do kraja. I tako kad ga upalim ne dize uopste temperaturu. Ima li ko ideju sta bi mogao biti problem? Hvala
16. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Idi u neki servis koji ima IC merenje temperature antifriza, pa nek ti oni očitaju stvarnu temperaturu posle kraće vožnje. Moguće je da te samo zeza termo-davač za cajger . Ako nije to onda mora i taj novi termostat da se proveri , pa da se vidi da nije stalno uključen ventilator, šta je sa grejanj...em i malim hladnjakom ... U najgorem slučaju može da ti se desi da antifriz uopšte ne kruži u sistemu .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Golf 4 1.6 16v 77kw NE DIZE radnu temperaturu. Termostat mu je juce zamenjen, dok je radio u mestu poča sata nagurao je radnu temperaturi na 90°C, cim sam ga izveo na put oborio je kazaljku do kraja. I tako kad ga upalim ne dize uopste temperaturu. Ima li ko ideju sta bi mogao biti problem? Hvala
16. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Idi u neki servis koji ima IC merenje temperature antifriza, pa nek ti oni očitaju stvarnu temperaturu posle kraće vožnje. Moguće je da te samo zeza termo-davač za cajger . Ako nije to onda mora i taj novi termostat da se proveri , pa da se vidi da nije stalno uključen ventilator, šta je sa grejanj...em i malim hladnjakom ... U najgorem slučaju može da ti se desi da antifriz uopšte ne kruži u sistemu .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Auto NE DIZE radnu temperaturu
16. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Golf 4 1.6 16v 77kw, termostat mu je zamenjen juce, nov stavljen, auto podize radnu temperaturu samo dok radi u mestu, cim ga vozim temperatura opada, kazalja padne skroz dole.. Ima li neko ideju sta bi mogao biti problem?
Razlog za prijavu korisnika
Senzor temperature.
Razlog za prijavu korisnika
Ako istovremeno slabi i grejanje znači da temperatura opada zaista. Može biti problem i novi termostat jer to je mana kod tih motora. Za to je rešenje univerzalni termostat koji se postavlja u crevu. Osim termostata isti problem može praviti i dihtung glave ako propušta kompresiju u vodu. Onda vazdu...h istisne vodu iz sistema za grejanje i sa senzora temperature koji je tu na račvi, nema dodira sa vodom i pokazuje nižu temperaturu. Posledica toga je naduvavanje creva, veliki pritisak u sistemu, izbacivanje vode...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Auto NE DIZE radnu temperaturu
16. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Golf 4 1.6 16v 77kw, termostat mu je zamenjen juce, nov stavljen, auto podize radnu temperaturu samo dok radi u mestu, cim ga vozim temperatura opada, kazalja padne skroz dole.. Ima li neko ideju sta bi mogao biti problem?
Razlog za prijavu korisnika
Senzor temperature.
Razlog za prijavu korisnika
Ako istovremeno slabi i grejanje znači da temperatura opada zaista. Može biti problem i novi termostat jer to je mana kod tih motora. Za to je rešenje univerzalni termostat koji se postavlja u crevu. Osim termostata isti problem može praviti i dihtung glave ako propušta kompresiju u vodu. Onda vazdu...h istisne vodu iz sistema za grejanje i sa senzora temperature koji je tu na račvi, nema dodira sa vodom i pokazuje nižu temperaturu. Posledica toga je naduvavanje creva, veliki pritisak u sistemu, izbacivanje vode...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.