Veliki auto samim tim i udoban pogotovo za vise vozace koji mogu da nadju udoban polozaj a da pri tom ostane i mesta za putnike na zadnjem sedistu. Auto se najbolje snalazi na auto putu gde moze da iskaze sve svoje prednosti. U kabini ima mesta za sitnice na pretek i izuzetno je ergonomski dizajnira...n. Za nekih 5 godina i 70.000km koliko sam presao sa njim nikakvih znacajnih kvarova nisam imao a auto je sada blizu 300.000km. Motor 2.0 sa 140ks i DSG menjacem po gradu (Beograd) zna da potrosi i 12 litara auto put na 140kmh sa tempomatom 7 litara dok magistrala 90kmh oko 5,5. Uz dobro i redovno odrzavanje sa kvalitetnim delovima nema nikakvih problema. Do kupovine ovog passata nisam bio ljubitelj vw ali iz nekog razloga sam se zaljubio u ovaj auto, Iz nekog razloga auto se najbolje ponasa sa 200kg u gepeku. Po meni je ovo najbolja kupovina jeste da je skuplji od konkurencije ali i pruza vise a pri prodaji ce opet doneti vise od konkurencije ipak je to jedna stepenica vise u odnosu na Opel Ford Francuze ...
Velicina ipak nije auto za voznju po gradu sto zbog parkiranja sto sbog potrosnje hoce da u stani kreni gradskoj voznji akumulira tonu cadji u auspuhu pa da na vecem gasu izbaci oblak dima ali pun gas uz bubanj potok resava problem. Od kvarova koje sam imao motoric rucne kocnice resen za 50e (ja ga ...sam promenio), egr ventil kupljen nov za 50e(ja ga sam promenio) tandem pumpa reparacija 120e prednji trap sa svim nosacima motora 250e. Generalno to je sve sto je bilo van redovnog odrzavanja za auto koji je kupljen sa 220000 a sada je na 290000 po meni je sasvim ok
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Velik auto, može da stane brdo stvari, potrošnja nije velika s obzirom na težinu automobila.
Motor 2.0 katastrofa, čovek mora da ide na kurs da bi pohvatao koji valja, a koji ne valja, jednom puca glava, drugom ne valjaju dizne, trećem crkava uljna pumpa... Kupiti dobar je verovatnoća kao da ćete dobiti loto! U svoj ( hvala Bogu) bivši uložio sam oko 2000 € u popravke i uvek neki pr...oblem s njim, što je najgore auto je imao pravih 200000 km, spolja i iznutra bio nov! Svima onima koji razmišljaju o ovom autu topla preporuka da beže od njega ko đavo od krsta! Dobar auto, ali za majstore i da čovek izgubi živce s njim!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Svaki problem koji imate, uvjek mozete naci na internetu jer ih svako ima ali ne i rjesenje
2. Svaki problem koji imate kazu da "normalno je"
3. Normalno je da trosi i do 1l ulja na 1000km (lažu vas)
4. E da je komforan, to jeste
5. Sijalice nisu crkavale (za 1 godinu), osim pozicije i naravno ...led u stopovima, kratka i duga su extra
6. Za snagu od 140ps (2.0TDi 8v) potrosnja je stvarno korektna kada nema nekog od navedenih problema, pa se moze voziti.
7. Cijena stakla retrovizora, sa grijacem cca 8 eura
8. Spustanje stakala na daljinski vecinom radi (sto je bitno!)
9. Pocnete shvatati vozače Alfe i dobro poznati klip, i Švaba nek je *ovna
10. Pocnete traziti portale samo pozitiva, pozitivne vjesti, mentalno jacanje, neki se posvete Bogu, neki doduse i porocima kako je ko naucio i na koju stranu ga slomi
Inace auto je 2007god, 2.0TDi 103kw 8v, sa 290.000km (ali stvarno)
1. Sve plastike pocinju da pucaju
2. Sva gumena crijeva polako odkazuju
3. Podizaci stakala otkazuju
4. Turbina otkazuje (na 290.000km) i majstori se cude kako nije ranije, jer je to "normalno"
5. Motorici rucne kocnice obavezno otkazuju
6. Niti jedan dio/popravak nije ispod 50eura, vecina je oko 75...e
7. Lampica koja signalizira upaljena duga svjetla, tako jako svjetli (plavo) da se mora zalijepiti naljepnica bubamare
8. Motorići ventilacije pobudale pa lupkaju, a i to je normalno da se "preleti" motoric
9. Kompresor klime kazu na svakom se mora zamjeniti tzv.dizna, jer im je to fabricka mana iii mora
10. Kada je vanjska temp. -10 ili nize, polako sa vratima, ako se nece zatvoriti i jako zalupite ispadne staklo od retrovizora, ali staklo sa grijacem kosta samo cca 8 eura
11. Cijena dijelova, povoljna ako radite u DE a servisirate u EX Yu zemljama (ne odnosi se na mali servis)
12. Svi imaju problem sa uljnom pumpom, preventivno se mjenja osovina uljne pumpe
13. Nikad ne znate kada ce se koja vrata otkljucati i jako cesto ne mogu se otkljucati vozaceva vrata, ali se zato na daljinski moze spustiti prozor pa onda iznutra otvorite vrata i glumite da je to fazon
14. Alu crijeva od nafte, koja se nalaze sa prednje strane motora počnu propuštati ničim izazvana
15. Lambda sonda odlazi do max 180.000km :)
16. I kada sve to popravite, cak ni tada ga nije lako prodati
Meni je neverovatno da posle dizelgejt afere, skrnavih 1.4 TSI i 2.0 TDI motora, VW je i dalje na prvom mestu u Evropi po prodaji. O tradicionalnoj VW neudobnosti tek ne bih trosio reci - nisam verovao o kakvim tarabama je rec sve dok nisam vozio Golfa 7. Posle celodnevne voznje, jedva sam izasao iz... automobila.Pročitaj više
Hahaha, tako nekako :D
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9 tdi 77kw osim malo vise snage ostalo je izvanredno. Dobor vw kao vw prolupa ponekad ali moze da se sredi sve
Nema mane osim nedostatak snage za 1.9 tdi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor,udobnost,cijena
Elektronika
kakva su iskustva sa 1,6 tdi motorima, obzirom da zivim u Vojvodini i da ne prelazim mnogo km razmisljam o kupovini tog ili onoga sa 1,9 tdi motorom pa ako moze neka pomoc
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno komforan i udoban auto, dobra zvučna izolacija, održavanje reativno jeftino, u odnosu na ono sto auto pruža isplativo: mali servis 80-100 evra, veliki 200-300 evra. Treba birati motor sa 8 ventila jer ima bosch ubrizgavanje (BMP oznaka motora), to je u osnovi modernizovani 1.9 tdi motor,... mada ni on nije otporan na kvarove. Sedišta su udobna kao fotelje i pružaju dobro podršku a svi modeli imaju el. podešavanje naslona i lumbalnog dela. Model je sa proverenih 200.000 km i krckanje plastike je minimalno, kvalitet enterijera je odličan i retko gde je pohaban. Ogroman gepek i ogroman prostor se dobija obaranjem sedišta ali je ipak plitak. Cena polovnog auta je relativno pristupacna, u okviru cene je audija a4 b7 ali mislim da je passat dosta komforniji naročito pozadi, jer visoke osobe mogu normalno da sednu za razliku od a4. Trap je jednostavan, kao na golfu i lak je i jeftin za održavanje. Snaga od 140 ks i obrtni moment od 320Nm su sasvim dovoljni za lako preticanje čak i u 6 stepenu prenosa.
Mana 2.0 tdi motoru sa 8 ventila je uljna pumpa koja u sebi ima osmougaonu osovinu koja se vremeno izliže i prokliza. Ta osovinica košta oko 5 evra i rad na zameni je oko 50 evra. Time se samo privremeno rešava problem, do nekih 50.000km. Za trajno rešenje potrebno je u nekom boljem servisu "pre...pakovati" uljnu pumpu, da radi po principu starijih sa 1.9tdi, i onda se dobija trajno rešenje. To košta oko 200-300 evra u boljim servisima, a polovna pumpa je oko 600-700 evra, nova preko 1000. Problem sa ovim motorom je i hladnjak egr ventila koji vremenom pocne da ispusta izduvne gasove iz karakteristično šištanje. Takav problem imam i ja na svom 2.0 tdi 8V, ne pravi veće probleme osim blagog gubitka pritiska u turbini do 5%. Ovakav problem je čest i cena novog dela je oko 400 evra. Motori sa 16 ventila imaju probleme sa siemens diznama (koje su u većini slučajeva zamenjene u EU fabričkim opozivom ali su idalje nepouzdane) i sa pucanjem glave motora, i treba ga izbegavati. Potrošnja po gradu mog 2.0 tdi sa 8v i 140ks je od 9 litara ako se pažljivo vozi, realnije 10, a prilikom žustrije vožnje u gradu ide i 12-13 litara prosek. Na otvorenom u retkim situacijama kad se vozi izuzetno pažljivo i bez velikog zaletanja je 5.8 l, realnije je oko 6.2-6.3 litra "normalne vožnje" (prema saobraćajnoj dozvoli težina praznog vozila je 1.685 kg pa je i neralno očekivati manju potrošnju). Sa vožnjom na autoputu potrošnja je oko 6.5 litara. Gepek je velik i kad se obore zadnja sedišta dobija se dugačak prostor ali je plitak pa se ne može utovariti nešto preterano kabasto. Manualni šestostepeni menjač je malo trom, motorno kočenje je izuzetno jako pa se treba navići na njega i ume dosta da umori u velikoj gradskoj gužvi, dsg je svakako udobniji i smatra se puzdanim menjačem, mada sam prilikom traženja auta za sebe naišao na par neispravnih dsg-a, mada u renomiranom servisu kažu da se na dsg-u sve može popraviti. Slabija preglednost i napred i nazad, a auto je prilično gabaritan.
Procitaj sta sam napisao, polako i smireno, nije mi namera da se raspravljam. Kao prvo - sam si rekao, nova pumpa je 300e, taj hladnjak egr-a 400, znaci sve zajedno 700e. Resenje sa zamenom osovine na pumpi je nepouzdano i ja tako ne bih vozio, iz prostog razloga sto pumpa moze da radi i polovicno ...i da rizikujes ozbiljne kvarove zbog nedostatka ulja.
Drugo, nisam napisao za tebe licno da li se isplati ili ne, vec da precesto vidjam da ljudi kupuju dizelase da bi se sa njima vozili po gradu i lokalu. Ekonomski neisplativo.
Trece, naravno da i benzinac moze da se pokvari, ali za samo 2 kvara oko motora koja si imao, mozes da uradis generalnu na obicnom benzincu sa indirektnim ubrizgavanjem.
Ja ne bih uzeo polovnog pasata nikada iz prostog razloga sto nemam poverenja u njih. Moras da imas enciklopedijsko znanje da bi znao koji je motor iz dobre serije, neke kvarove su ignorisali iz serije u seriju, a zbog znacke su precenjeni kao polovnjaci.Pročitaj više
Smiren sam, ne nerviram se, samo objasnjavam. Ovo sa osovinom uljne pumpe je kvar koji se resava zamenom osovine, ona je osmougaonog oblika kao imbus kljuc, velicine olovke, vremenom se od vibracija uglovi "pojedu" i moze da se desi da prokliza i prestane da radi. Znaci zamenom je apsolutno resen pr...oblem,ne radi polovicno, popravka nije uradjena kod priucenog majstora koji resava uz pomoc stapa i kanapa vec kod renomiranog servisa za VAG, pumpa radi kako treba i normalno nastavlja da radi, kao i do sada. Jedini problem je sto to nije konacno resenje jer je fabricki losa konstrukcija pumpe i sigurno ce se pojesti opet. Fabricka se pojela za 200.000km ali je savet da ovu pogledam opet za 50.000km. Meni je to u redu. I nije mi skupo da dam opet55 evra za par godina, to je jeftinije od jednog rezervoara a svakako jeftinije od 300 evra za remont. U najgorem slucaju, ukoliko dodje do kvara pumpe, a nece jer ne znam nikog kome se to desilo, motor cu iskljuciti i zaustaviti auto. Ja sam ovaj komentar postavio zbog nekog ko hoce da kupi ovaj auto da zna na sta treba da obrati paznju. Ja sam vozio 10 godina A6 benzinca, kad je doslo vreme da se "uozbiljim" kupio sam 3 godine starog focusa kod ovlascenog dilera sa kompletnom istorijom i u knjizi i u el. formatu. Mislio sam da je to bolje resenje, da kupim noviji auto koji ne mora da bude nekog jakog brenda, ali da bude noviji. Grdno sam pogresio, nikad gori auto nism imao, namucio me je i finansijski i psihicki, voznja je bila naporna i na kraju nisam mogao da ga prodam dok ga nisam "poklonio" za male pare. Zato sam kupio VW, i to TDI, jer mu cena nece drasticno opasti i jer ce se lakse prodati, i jer necu toliko izgubiti, bas kao sto si rekao precenjeni su, i takvi ce biti i kad dodje vreme za prodaju. I da, treba dobro znanje za kupovinu auta u srbiji, jer se svasta uvozi, a mi nemamo evropski standard pa da kupujemo nova kola. Ja se ne ljutim za tvoj komentar, smatram da imas pravo da se ne slozis samnom i da napises da nisam u pravu, ali mislim da je normalno da i ja imam isto pravo da ti repliciram i odgovorim zasto mislim da ti nisi u pravu, ne vidim da imamo problem i raspravu uopste, u svakom slucaju mislim da ovakve replike pomazu drugima da se odluce za auto, sto i jeste poenta. Sta vise ja se i slazem sa tobom da treba uzeti benzinca iz razloga koje si ti naveo, i znam da je mirnija glava sa njim, ali ja prelazim veliku kilometrazu i potrosnja bi mi bila vise nego 50% veca. Ja sam sa benzincem 1.8t imao potrosnju od 15 litara po gradu 9.5 na otvorenom. To je skoro 500 dinara na 100km otvorenog puta. Mislim da je tolika razlika u potrosnji vredna rizika.za gradsku voznju i malu kilometrazu, apsolutno si u pravu. Ako neko hoce da kupi korsu ili 207 ili pola za voznju do posla i nazad, svakako da treba da kupi benzinca, a svaki veci auto nije isplativ sa benzinskim motorom. Srdacan pozdrav!Pročitaj više
Izvinite ako vam se ubacujem u raspravu, ali argument protiv turbo dizelaša nema smisla (zato što je hipotetički.) Malo ko normalan će sebi kupiti auto koji se raspada, posebno ako ide da kupi dizelaša. Ako neko kupuje auto i ne pregleda ga, onda su šanse da te neko pređe i proda smeće u koje treba ...uložiti puno para ogromne ma koji motor da je u pitanju.
Između dizela u odličnom stanju i benzinca u istom takvom, ja bih birao dizel ako je ekonomičnost cilj. To što potencijalno može sve da se pokvari ne znači da hoće.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio 2.0 TDI i to onaj BKP. Prešao 130000 km i morao da promenim samo pumpu u rezervoaru. Ostalo samo redovno održavanje
Relativno skup redovan servis, mada i nije preterano.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Unutrasnjost prva liga. Sve na svom mestu, nista ne pucka, ne skripi, vrata rade kao da je sad izasao iz fabrike, kadice-sedista sa kombinacijom koza-prevrnuta koza, dvozonska klima, grejaci sedista, dynaudio ozvucenje, velika navigacija, visok nivo HIGHLINE opreme, udobnost pre svega na otvorenom p...utu kao i potrosnja na otvorenom putu za ocenu 10.
E to su mu bile Prednosti, sad se pripremite za citanje Mana. Auto u mom vlasnistvu dve godine. Inace je 2008-mo, restajling verzija sa (KAO) otklonjenim svim nedostacima i manama koje su imali prethodni modeli. Prvo sto sam uradio je veliki servis, i nakon predjenih 15 000km mi je prsla jedna vodji...ca ventila. Auto mi se ugasio u toku voznje, 430 km od kuce (Slepanje 400e). Posto sam ja jelte odgovoran covek i zelim u svom automobilu sigurnost, ja sam zamenio ceo set vodjica (16kom puta 75eura po vodjici + ruke majstora jednako 1300eura). Onda sam dobio informaciju iz ovlascenog servisa da se te vodjice menjaju pri predjenoj kilometrazi od 120 000km. Posto je moj automobil presao 144 000 bio je i red da crknu. Sada sam presao za dve god 80 000 i za 40 000 opet ode 1300e na servis vodjica (ovo vas ceka nevezano dal imate motor od 8 ili 16 ventila) ali nadam se da ce se auto prodati do tada. Recimo kvalitetni prednji diskovi za koje ne zelite da se iskrive pa da ih obradjujete posle 1000km kostaju 20 000 dinara. Plocice oko 60-70e kvalitetne. Redovni mali servis kosta 10 500din bez majstora jer u njega po preporuci fabrike ide Castrol EDGE GOLD ulje koje je mnogo skupo. Recimo da zelite da zamenite spaner PeKa kaisa, morate da menjate ceo drzac motora jer se on na njemu nalazi a ne moze samo on da se zameni, kosta 120e bez ruku. Izuzetno OPASNE mane su mu uljna pumpa, pumpa u rezervoaru koja gura gorivo, taster rucne kocnice, klesta i motoric koja stiska klesta na zadnjim diskovima kad podignete rucnu. Uljna pumpa (370e) proklizava posle 50 000 do 60 000km. Pumpa u rezervoaru i cesce (120e). Prekidac rucne kocnice (od 70 do 100e), klesta i motoric za rucnu po tocku 150e (ovo su sve cene bez ruku majstora. Mozemo ovako u nedogled. Bezite od B6 modela koliko mozete, pogotovo od BILO KOG 2.0 motora. Ja nisam znao ove stvari jer niko nije bio ovako lake ruke da ispise sve do detalja. Lud sam bio sto sam ulagao i vozio ga skoro dve godine ali posle svakog kvara uvek sam se vracao njemu zbog onih malih prednosti gore koje su meni jako puno znacile jer sam ga izuzetno puno vozio izuzetno dugim relacijama sto znaci po otvorenom putu. Sve sto sam zaradio i mislio da imam on mi je pojeo. Nisu ovi kvarovi nastali od jednom da se razumemo. Pri kupovini ja sam poveo svog majstora i posle toga ga vozio u Volkswagen na detaljan pregled mehanike i dijagnostike i nakon svega je auto dobio ocenu 9.5 od 10. Ove stvari sto sam napisao su ne predvidjene i automobil je u pravom smislu reci nesiguran, da prevedem na Srpski, totalni promasaj. Nisam jedan od pljuvaca volkswagena, do sada mi je delio prvo mesto sa audijem ali zbog B6 modela zamrzeo sam sve sto ima VW znak. Nadam se da ce neko ovo procitati i izbeci stvari koje su mene zadesile.
Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...o i nije tako puno, a sa B5 sam presao 500 000 i imam utisak da sam mu samo menjao gume i kocnice! Tako da definitivno ne preporucujem B6!Pročitaj više
Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...m malom km i pocrkalo mu sve zivo..a svaki kvar paprenPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim trenutno a ukupno 2 i po godine, trenutna km 200k u pitanju je 2008 tdi common rail140ks Bosch, oprema komfort line. Potrošnja za toliki automobil veoma mala ne resetujem po 10.000km kada i servise male radim i ne prelazi 6l kombinovane vožnje, piše 5.6 ali laže 0.2l. Udobnost prostranost ...je za svaku pohvalu ali to se i očekuje od limuzine. Motor od 140ks uparen sa 6to stepenim menjačem sasvim lepo obavlja svoju funkciju. Ima dovoljno snage. Primetio sam kada ga dobro natovarim (godišnji odmor) promeni rad i ubrzava mnogo jače nego li prazan. Ne znam kako je to moguće ali tako je. Na oko 190.000km remontovao sam sve gumice na ogibljenju i napred i nazad kao i uporne spone. Još uvek je fabrički set kvačila na njemu, amortizeri itd i sve je u ispravnom stanju. Zamajac hoće po nekad da se javi ali nije još za zamenu. Diskovi prednji/fabrički jesu za zamenu. Osim što je B7 lepši i ima sat na mestu gde svi putnici mogu da ga vide ne vidim razlog tolike razlike u ceni. Sve u svemu veoma zahvalan automobil. Nije za svakog vozača zbog njegovih gabarita. Ko je veštiji sa parkiranjem toplo ga preporučujem. Gepek je ogroman. Prostor za putnike kako napred tako i pozadi odličan i zadovoljstvo je sa njim prevaliti duži put a po izlasku iz auta ne bole leđa za razliku od golfova. Pri umerenoj vožnji magistralnim drumovima troši ispod 5l (do 110km/h) , prilikom odlaska na odmor npr Grčka prosek pri povratku je oko 5.6 litara na 100km (130-150km/h) na auto putevima. U šestoj na 140km/h radi na 2500 obrtaja. Znači nema buke od motora kao ni od vetra. Zvučna i toplotna izolacija mu je veliki plus. U principu sam veoma zadovoljan sa mojim pasatom.
Prva i osnovna mana je problem sa grejanjem kod dvozonskih klima. Nije ni mene zaobišao (neki motorići tačnije njihov reostat). Ne radi mi grejanje na desnoj strani tačnije radi ali nedovoljno kada su temperature ispod nule. Problem je što je kod mog crkao neki motorić jako duboko i majstor ka...že donji deo table se mora skinuti a pri njenom vraćanju biće i te kako viška šrafova koje neće moći da vrati pa će verovatno biti cvrčaka posle... Nedavno mi je neka usisna klapna crkla i to izgleda da neče biti jeftino. Uzeo sam ga sa 140.000km i za 2 i po godine prešao oko 60.000km bez problema. Red je nešto i da se uloži u auto sada. Još jedna mana koja je na B7 ispravljena je otežano vađenje flaše od 1.75l iz vozačkih vrata. Zimi po gradu na kraćim relacijama zna da popije malo više nafte nekad i do 9l opet to je normalno za takve uslove rada... hladan i ne stigne da se zagreje motor.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.