Имам Свифта 2007. 1.3. ДДиС једно три месеца и могу рећи да је заиста добар, квалитетан ауто уз неке ситнице које би ваљало средити. Коректно је удобан (благо тврђе угибљ...ње али ништа страшно), не троши много, динамичан је и врло леп и прегледан за вожњу. Благо одигнут па може и да се лепо снађе са ивичњацима и сеоским путем (испробао више пута). Због малог међуосовинског растојања лепо се сналази узбрдо, стабилан је у кривинама (110 сам терао у кривину). Неких већих мана нисам открио засад, заменио сам неке ситнице попут црева и лагера, као и један подизач стакла (то сам чуо да уме да се поквари) и светла су на измаку снаге, вероватно ће требати још неке ситнице да се среде попут манжетни, црева и других ситница, али то кад дође на ред. Могу рећи да је прилично простран и на задњој клупи с обзиром на величину. Чувени 1.3 Фиатов мотор који се доста добро показао на другим аутима не би требало да буде проблем. Ко жели мало јачу верзију, има Свифт спорт, а ко жели мањег теренца има и варијанта 4х4. Ауто је робустан, лепо дизајниран и практичан (ако прогледамо кроз прсте што гепек једва да има). Није за гасере, али може и лепо да се залети и претекне ако треба. Мој утисак, ако нађете добар примерак код провереног човека узимајте и нећете се покајати јер мислим да је ово ауто са одличним односом квалитета и цене.
Проблем може бити мало тежа набавка појединих делова кад се нешто поквари и мајстори који се слабо разумеју у јапанска возила, нарочито у мањим градовима. Мали геп...к и можда понеке ситнице.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dovoljno prostran s obzirom da je mali gradski auto, upravljiv skoro kao go kart, stabilan, 1.3 motor odličan, potrošnja sasvim u redu (kombinirano oko 5,5 litara), dobra međuubrzanja ali samo pri višim okretajima (što se meni sviđa), dobar zvuk motora
Zna ponekad zaškripati koja plastika u unutrašnjosti, a ostale manu su poznate kao npr. ležajevi u mjenjaču koji ako se zamjene dobrim zamjenskim dijelom se mogu potpuno zanemariti
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Po meni, ovaj auto u ovoj klasi je najboli. Za putnike ima mesta i vise nego sto treba, i napred i pozadi. Sirok je, samim tim i stabilniji od mnogih. Motor je fenomenalan. Za grad je majka. Prosecna potroslja 7.8l, konbinovane voznje sa sve klimom. Naputovao sam se slatko sa njim. Presao 190.000.
Ozbiljnih kvarova nisam imao. Ovi modeli swifta od 2005 do 2010 imaju problema sa šoljama i neki sa menjačima. To svi serviseri znaju.
Mali prostor za prtljag ali ja sam putovao sa zenom i bebom na more i nista nam nije falilo, a nisam koristio krovni nosac.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sasvim dovoljno jak i izdržljiv motor za gradski auto. Prilično upravljiv. Zgodan za vožnju po gradu i parkiranje. Za gradski auto čak ima i dovoljno prostora u unutrašnjosti i prtljažniku.
Slatko sam se navozao sa ovim zvrkom od auta, ali je i pored toga opšti utisak negativan, a razlog je to što je strašno neudoban, posebno na otvorenom. Velika potrošnja za tako mali auto.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kupljen star godinu dana, prešao s njim 35000 km bez ijednog ozbiljnijeg problema. strašan gradski auto, veoma udoban i na srednje dugim putovanjima (500-700 km). sjajan osećaj u gradskoj vožnji, agilan, drčan.
buka u kabini pri većim brzinama i mali gepek, što je sve i očekivano za auto te klase.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.