Vozio sam kratko 1.4 benzin 2008.godište. Ima dovoljno, al ne previše prostora u kabini. Prtljažnik velik, sa ne baš praktičnim otvorom, ali to je donekle i normalno za sedan vozila. Motor slabašan, ali sasvim dovoljan, bar meni. Lepo izgleda naročito u crvenoj boji koju sam ja imao.Porodiča...n automobil koji ispunjava dosta toga za naše uslove.
Cena mu je niža sa razlogom. Nisam uopšte bio zadovoljan. Prosto se vidi da je u senci velikih Audi i VW. Svi delovi su maltene isti, ali lošijeg kvaliteta. Često sam bio kod majstora za gluposti. Nije baš jeftin za održavanje. Sećam se da mu je filter goriva bio užasno skup. Jednostavno kva...litet je niži i sa razlogom, jer jeste pravljen za naše siromašno tržište. Možda može ispuniti nekom sve što je potrebno, ali meni nije. Ja mnogo vozim i treba mi pouzdaniji i kvalitetniji. Brzo sam ga se rešio.
Nema nikakve razlike između mehaničkih delova na Seatu, Škodi, VW-u, Audiju. Razlikuje se karoserija, enterijer, možda neki periferni delovi. Motor, menjač, elektronika, sve identično.
Nemoguce da je filter za benzin uzasno skup, svi su tu negde sa cenom. Seat sem nesto losije plastike enterijera nezaostaje uopste za audijem i vw, mehanika elektronika je bukvalno ista
Vozim ga već godinu dana, 1.4 75 konja, benzin-plin. Potrošnja od 8 do 8,5 bez obzira kako i kad ga vozim (BG). Retko kad predje tu cifru i gore i dole. Gepek ogroman, iste zapremine kao audi A4, mada otvor je dosta uzak, nije za velike i kabaste predmete. Ako stavljate torbe i kofere, stane brdo... stvari. Motor je sasvim dovoljan za karoseriju. Ume lepo da povuče i brze reaguje nego 1.9 scenik sa 130 konja. Moj je u ful opremi, tempomat, svi podizaci, digitalna klima, grejači retrovizora, sve na dugme i to mnogo znači. Delovi vrlo jeftini. Nov hladnjak 4500, monroe amortizer 4000, mali servis 25E.
Mane, uzasno nepregledan pozadi, ako planirate bilo kakvo precizno parkiranje kamera je obavezna. Nema zadnji brisač. Uzak otvor gepeka. Digitalna klima hoće da se zaglupi pa se mora ugasiti i upaliti auto da bi proradila. Jeftina i losa plastika unutra. Buka na brzinama preko 120, mada i tada je ...vrlo stabilan (gume 195/50-15)
Mali potrosac(1.4tdi 80ks),generalno pregledan,meksi i udobniji od VW na cijoj platformi je radjen,odlicna prednja rasveta,izuzetno precizan menjač,automatska klima (mislim da ide u svim automobilima serije 3)
Jeftina platika iako je lepo uklopljena u enterijer,zvucna izolacija motora (dizel 3cil),bez zadnje metlice,generalan stav proizvodjaca da je sva oprema opciona(ima tempomat,a nema komande board computera),bez pomoćne rasvete u prtljažnom prostoru.
Za kratko vreme sam zavoleo ovaj auto. Odusevio me je i to bas. S obzirom da sam vozio svasta pocem od bmw, renoa, pezoa, alfe, fiate... Radi se o 2001 godistu i 1.4mpi motoru. Sto se tice motora, fenomenalno do sada, ostar start, mala potrosnja, odlicno ubrzavanje i obrtni moment za 75ks. Limarija ...vrhunska, 17 godina star auto nema ni tackicu zardjalosti ili trulezi. Nema toliko opreme, klasika. Mnogo lepo dizajniran auto kako spola tako i u enterijeru. Veliki gepek.
Nema nekih narucitih mana, komfor i plastika koja zna da krcka vremenom. Stabilnost mada je moj na fabrickim 175/55/13 gumama. Nema toliko opreme poput abs, el. retrovizora, klime.. Mada meni to nije toliko potrebno. Ali uglavnom kada se svede racunica pravi auto za nas koji zivimo od mesecne plate,...jeftin sto se tice svega. :)
Prilično jeftino održavanje i registracija. Veliki gepek za tu klasu. Udobna sedišta, ali nema mnogo mesta u kabini. Interenantan dizajn. Živahan motorčić obzirom da je samo 1.4. Dobro osvetljenje i napred i nazad. Klima radi kao frižider.
Mali otvor gepeka, pa se uprkos veličini ponekad teže pakuje. Iako su vrata pristojne veličine, rešenje dizajna plastike smanjuje otvor, Hoće da povuče malo više goriva po gradu, ali je moj sa LPG-om, pa to i nije problem. Nemački jednostavan.
Benzinski motor od 1.4 l i 86 KS je sasvim korektan za ovu karoseriju i ima vrlo zadovoljavajući obrtni momenat.
Ako se ne vozi prebrzo može biti i štedljiv
Slaba zvučna izolacija, relativno loša i tvrda plastika enterijera, nekvalitetna sedišta, po koji sitan kvar koji zna da nervira i jedan veliki na svega 40.000 km a to je dupli lager u gornjem snopu menjača
Gašenje na leru kad radi naTNG
Ima jedna mazda 2007 dizelcini mi se,zvala je moja supruga,svajcarac je,redovni servisi,mana ima 200 hiljade,dpf filter i cena 2900 chf,a ako oni u mazdinom menjaju 3800 3900,na pisi mi koji mercedes i do koliko para sta i kako?pozz.
uhhh 200 hiljada mlogoookume pa vidi imam uplanu da kupim zanima me kombinacija da li ja mogu doci tamo i pogledati mercedes karavan od 2005 do 2007 a smart for two 2003 2004
NIje skupo, mali servis sa kvalitetnim filterima od aktivnog uglja i dobro ulje, puna sintetika 0-30 izadje oko 8000 din a moze i 4000, sve zavisi sta hocete, do 75 000km promenjeni samo prednji silen blokovi i nista vise...brisaci, svecice..
zadnja klupa je mala, a i napred bi dobro doslo postora
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Nema nikakve razlike između mehaničkih delova na Seatu, Škodi, VW-u, Audiju. Razlikuje se karoserija, enterijer, možda neki periferni delovi. Motor, menjač, elektronika, sve identično.
Razlog za prijavu korisnika
Nemoguce da je filter za benzin uzasno skup, svi su tu negde sa cenom. Seat sem nesto losije plastike enterijera nezaostaje uopste za audijem i vw, mehanika elektronika je bukvalno ista
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ga već godinu dana, 1.4 75 konja, benzin-plin. Potrošnja od 8 do 8,5 bez obzira kako i kad ga vozim (BG). Retko kad predje tu cifru i gore i dole. Gepek ogroman, iste zapremine kao audi A4, mada otvor je dosta uzak, nije za velike i kabaste predmete. Ako stavljate torbe i kofere, stane brdo... stvari. Motor je sasvim dovoljan za karoseriju. Ume lepo da povuče i brze reaguje nego 1.9 scenik sa 130 konja. Moj je u ful opremi, tempomat, svi podizaci, digitalna klima, grejači retrovizora, sve na dugme i to mnogo znači. Delovi vrlo jeftini. Nov hladnjak 4500, monroe amortizer 4000, mali servis 25E.
Mane, uzasno nepregledan pozadi, ako planirate bilo kakvo precizno parkiranje kamera je obavezna. Nema zadnji brisač. Uzak otvor gepeka. Digitalna klima hoće da se zaglupi pa se mora ugasiti i upaliti auto da bi proradila. Jeftina i losa plastika unutra. Buka na brzinama preko 120, mada i tada je ...vrlo stabilan (gume 195/50-15)
Pročitaj više
27. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrosac(1.4tdi 80ks),generalno pregledan,meksi i udobniji od VW na cijoj platformi je radjen,odlicna prednja rasveta,izuzetno precizan menjač,automatska klima (mislim da ide u svim automobilima serije 3)
Jeftina platika iako je lepo uklopljena u enterijer,zvucna izolacija motora (dizel 3cil),bez zadnje metlice,generalan stav proizvodjaca da je sva oprema opciona(ima tempomat,a nema komande board computera),bez pomoćne rasvete u prtljažnom prostoru.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
5 vrata, ogroman gepek, relativno jeftina cena i jeftino odrzavanje i delovi
1.4 benzin po gradu trosi,ubija. Slab motor, malo konja za ovako veliki auto, sa ovim autom nema preticanja. Unutra jeftina plastika
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za kratko vreme sam zavoleo ovaj auto. Odusevio me je i to bas. S obzirom da sam vozio svasta pocem od bmw, renoa, pezoa, alfe, fiate... Radi se o 2001 godistu i 1.4mpi motoru. Sto se tice motora, fenomenalno do sada, ostar start, mala potrosnja, odlicno ubrzavanje i obrtni moment za 75ks. Limarija ...vrhunska, 17 godina star auto nema ni tackicu zardjalosti ili trulezi. Nema toliko opreme, klasika. Mnogo lepo dizajniran auto kako spola tako i u enterijeru. Veliki gepek.
Nema nekih narucitih mana, komfor i plastika koja zna da krcka vremenom. Stabilnost mada je moj na fabrickim 175/55/13 gumama. Nema toliko opreme poput abs, el. retrovizora, klime.. Mada meni to nije toliko potrebno. Ali uglavnom kada se svede racunica pravi auto za nas koji zivimo od mesecne plate,...jeftin sto se tice svega. :)
Pročitaj više
24. Sep 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prilično jeftino održavanje i registracija. Veliki gepek za tu klasu. Udobna sedišta, ali nema mnogo mesta u kabini. Interenantan dizajn. Živahan motorčić obzirom da je samo 1.4. Dobro osvetljenje i napred i nazad. Klima radi kao frižider.
Mali otvor gepeka, pa se uprkos veličini ponekad teže pakuje. Iako su vrata pristojne veličine, rešenje dizajna plastike smanjuje otvor, Hoće da povuče malo više goriva po gradu, ali je moj sa LPG-om, pa to i nije problem. Nemački jednostavan.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jeftin za odrzavanje,motor 1.4 101hp 16v prosto kida,trosi kao upaljac
jedina ''mana'' ,mnogo nepotrebne plastike na suvozacevom mestu
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Benzinski motor od 1.4 l i 86 KS je sasvim korektan za ovu karoseriju i ima vrlo zadovoljavajući obrtni momenat.
Ako se ne vozi prebrzo može biti i štedljiv
Slaba zvučna izolacija, relativno loša i tvrda plastika enterijera, nekvalitetna sedišta, po koji sitan kvar koji zna da nervira i jedan veliki na svega 40.000 km a to je dupli lager u gornjem snopu menjača
Gašenje na leru kad radi naTNG
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ima jedna mazda 2007 dizelcini mi se,zvala je moja supruga,svajcarac je,redovni servisi,mana ima 200 hiljade,dpf filter i cena 2900 chf,a ako oni u mazdinom menjaju 3800 3900,na pisi mi koji mercedes i do koliko para sta i kako?pozz.
Razlog za prijavu korisnika
ima nesto interesantno,pogledaj mail.
Razlog za prijavu korisnika
uhhh 200 hiljada mlogoookume pa vidi imam uplanu da kupim zanima me kombinacija da li ja mogu doci tamo i pogledati mercedes karavan od 2005 do 2007 a smart for two 2003 2004
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
NIje skupo, mali servis sa kvalitetnim filterima od aktivnog uglja i dobro ulje, puna sintetika 0-30 izadje oko 8000 din a moze i 4000, sve zavisi sta hocete, do 75 000km promenjeni samo prednji silen blokovi i nista vise...brisaci, svecice..
zadnja klupa je mala, a i napred bi dobro doslo postora
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.