Moj primerak je Phase III sto ce reci treci redizajn sa prozirnim prednjim svetlima i jos po kojom sitnicom. Motor je 1.8 16V sa 110 konja i svom mogucom opremom dostupnom u to doba. Koza sa grejanim sedistima, klima, stakla i retrovizori na struju, maglenke, pranje svetalai, sto je prava retkost, d...
Nemogucnost da se podese stakla (sem treceg) tako da se poravnaju visine i zazori koji se vremenom stvore od istrosenosti kedera, rastresanja i sl. To je slucaj izgleda samo na Phase III seriji. Najgluplje resenje ikada u autoindustriji - rezervni tocak ispod karoserije na milost soli rezultat je da... zapekne mehanizam za otpustanje tocka (obican vijak i navrtka kao zavareni). Kederi lako stradaju na spoju krova i vetrobrana pa treba domisljatosti oko saniranja istog. Kta plastika oko krovnog mehanizma mada je to mozda do godina. I potrosnja koja je malo jaca.