MojaGaraza - Mazda 3 Sedan (2004 - 2008) | MojaGaraža MojaGaraza - Mazda 3 Sedan (2004 - 2008) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
25 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Motor

Auto za sve pohvale inace vozim 1.6HDI 2006

za sada nema mana

26. Mar 2020.
Zoran Saz 27. Mar 2020.

Nema moguce al zato smrdi,izduvni gasovi se ne vide al zato smrde,juce bas bio iza jednog dizela neki Van noviji,nema nista na auspuh ni na semafiru ni kad da gas a meni dopire u kabinu neki miris da bog sacuva,stipe za oci😀

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Motor, izgled, prostor u kabini, upravljivost

Potrošnja Komfor

Buka u kabini

14. Dec 2019.

Nema kvarova, lagan za voznju, stabilan na putu, dovoljno opreme

Slaba preglednost kroz zadnja stakla

04. Aug 2019.

29. Jan 2018.
Gall **** 29. Jan 2018.

Neverovatno mi je da automobil proizveden 2004.godine ima losu limariju, u smislu da na primer, nije komplet pocinkovan i fabricki dobro zasticen od korozije. Vec od 2000.godine skoro svi proizvodjaci imaju dobro zasticenu limariju,pa mi je ovo prosto neverovatno.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Iako je već sada malo u godinama, ovaj model je čak i sa većim kilometražama sasvim u zadovoljavajućem stanju. Ja posedujem 1.6i 16V model i savršeno sam zadovoljan radom motora. Motor je na lancu, dakle nema obaveznog velikog servisa. Menjajte ulje na 10 000 km-a i bez brige.

Korozija na rubovima i krilima i ovo je glavni problem ovog modela, manji broj pravih majstora za japanske automobile (pre svega na jugu naše zemlje),

07. Okt 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Iako je već sada malo u godinama, ovaj model je čak i sa većim kilometražama sasvim u zadovoljavajućem stanju. Ja posedujem 1.6i 16V model i savršeno sam zadovoljan radom motora. Motor je na lancu, dakle nema obaveznog velikog servisa. Menjajte ulje na 10 000 km-a i bez brige.

Korozija na rubovima i krilima i ovo je glavni problem ovog modela, manji broj pravih majstora za japanske automobile (pre svega na jugu naše zemlje),

07. Okt 2016.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top