Мотор,мењач,каросерија,носивост удобност,потрошња.
Ситнице око штоп светала и слабо средње мачје око.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ide ko metak, nebitno koji put je u pitanju, dal je asfalt, oranica gruba ili istanjirana njiva. Jednostavno pravljen je ko borbeno vozilo. Ja ga nekada vozio 185 km/h i nije se uopste primećivalo da ide toliko brzo, jednostavno nije bučan pri brzinama, a možda je i brži od zvuka :)
Verzija s...a 1.6 motorom radi ko sat.
Delovi su mu jeftini, ali proporcionalno kvalitetu.
Paljenje dobro.
Tanka limarija, tanja od Fiata, podložna koroziji i truljenju.
Posle 10 godina neophodno je reparirati kompletnu limariju (koševe, sajtne, patos itd), sve u svemu od 300-600 evra ulaganja, da bi mogla nastaviti da se vozi normalno.
Loši zavrtnji, takođe podložni truljenju, pa kada se neki deo ...skida, šraf obavezno pukne i onda se izgubi pola dana na vađenje zalomljenog šrafa umesto na popravku.
Zadnja signalizacija loše odrađena pa je takođe neophodno povremeno detaljno sređivati.
Kaseta ispred suvozača se često zalomi i pokvari bravica, pa se skoro svake godine traži nova.
Menjač takođe igra lambadu dok se menjaju brzine pa je potrebno naučiti korake. Zadnje crveno mačje oko između farova se takođe lomi često, pa se preporučuje ne lupati vratima gepeka jako, već naučiti kako udariti , da se zatvore vrata a da se ne polomi mačje oko.
I da, i meni je pukao jedan sraf na poklopcu motora, morao sam da razbusim glavu zbog toga...
Pravljena u loša vremena, a Rusi kao i mi, nešto urade super a drugo skroz zaseru .
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Istakni vrlinevrlo udoban i komforan auto bez buke u kabini za vrijeme voznje
Istakni manemalen ajnslag
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Istakni vrlinevrlo udoban i komforan auto bez buke u kabini za vrijeme voznje
Istakni manemalen ajnslag
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sto jeste jeste....stvarno je udobna.Ide "kao mutava",natovarenu prikolicu sa 900 i nesto kila tereta vuce kao od sale. i tu se zavrsavaju vrline ovog vozila.
Ne znam odakle bih poceo.Duzio sam je u firmi nekih 2-3 godine,motor 1.5 16v.AUTO JE KATASTROFA u punom smislu te reci.Stigla je kao nova,posle 5 dana mi je "poklonila" unutrasnju kvaku vrata(ostala mi je u ruci kad sam otvarao).Analogni sat u kabini je beznadezno menjan par puta...dok nisam odustao....Prvi pravi problemi nastaju sa ugradnjom plina.Elem,sa obzirom da ima metalnu usisnu granu ugradjen je redovan uredjaj(ne sekvent) na koji je Lada sa negodovanjem reagovala tako sto je pri svakom kocenju motorom iz auspuha ispaljivala pucanj jacine Kalasnjikova u pojedinacnom rezimu paljbe(verovatno ruski patent za drzanje vozaca budnim).Uzrok nikada nije otkriven.U ovlasenom servisu su mi ponudili ugradnju Bosh bord kompjutera,sto bi navodno resilo problem,jer je originalni ruski(citiram majstora) "NEDAJ BOZE NIKOM..."Ugradjen! medjutim Lada se ni tada nije odrekla svoje militantne naravi,nastavila je da puca po raskrsnicama ostavljajuci za sobom prenerazene i preplasene pesake i bicikliste.Reklamacija u servisu nije uvazena,jer je problem "ocito do plina" a ne do kompjutera.Nisu mi cak ni dali popust na zadnji lonac auspuha koji sam morao menjati svakih par meseci jer se "rascvetavao" usled delovanja gore pomenutog fenomena.No...nekako se naviknem.Prodje nekih godinu-godinu i po,krenem na put sa njom....u sred voznje mi otkazu 2 cilindra.Nazovem onog istog majstora,doslovce mi kaze SKINI KLEMNU,ISPUSI CIGARU,VRATI KLEMNU I VOZI.TREBA KOMPJUTER DA SE RESETUJE,BRLJAVI! AKO SE TO BUDE CESTO DESAVALO MORACEMO DA UGRADIMO BOSHOV KOMPJUTER! rekoh:DA ALI NJOJ JE VEC UGRADJEN BOSH KOMPJUTER!.....A JELI!?....PA ONDA SU VEROVATNO KABLOVI KOJI VODE DO NJEGA,TANKI SU KAO ZICE OD TELEFONA...TREBALO BI STAVITI KVALITETNIJE...Promenim servis,predjem u BG,hoce opet da menjaju kompjuter! promene ga i problem se nemogu da kazem resi ali proredi.No zavrsnica tek sledi.Na 42 hiljade i nesto kilometara i dve i po godine starosti auta,pukne joj zubcasti i iskrive se svih 16 ventila!!! Remont je trebao da kosta nekih 300E ali sam u firmi rekao ILI JA ILI ONA!!! Dobio sam Daciu Logan,obradovao joj se kao ozeblom suncu,a Lada je na licitaciji otisla za neki kusur od para.Izvinjavam se na opsirnom izlaganju.Hteo sam da podelim traumaticno iskustvo vezano za ovaj auto i da upozorim sve koji bi hteli da kupe Ladu 1.5 16v....BEZITE KAO DJAVO OD KRSTA!!!! eto.
Au brate, doslovno sam se valjao po krevetu od smeha :DDDD Izvini ali ti trebaš da pišeš komedije!
Dobro je taj auto i trpeo magarce koji su ga vozili i servisirali . Ugradili venturi na MPI pa se čude odakle detonacije . Pukao im zupčasti ... Za vas nisu ni volovska kola .
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Generalno za rusa je sasvim dobar auto.
Imam 1.5 sa 16v i ide kao nevreme, ne oseca ni teret, ni brdo, nit' ista, sto se mehanickog dela tice besprekorna, motori su perfektni. Potrosnja solidna, oko 6-6.5l benzina na 100km benzina, sto je i prihvatljivo za karavancinu.
Mana im je limarija, da li su oni celu tu generaciju automobila promasili sa tom limarijom ili sta ne znam. Upravo ovog Ladilaka kojeg sada vozim sam uzeo u zalosnom stanju sto se limarije tice, sajtne propale skroz, rubovi korozirali, patos tu i tamo ali resto bas bas lose, ali se sve da srediti. M...ana im je takodje malo elektronika, sto se toga tice zadnje levo stop svetlo im je slaba mana, mozda su i to promasili, sta znas.. rusi su to :D
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam ladu111 1.5 16V vec 10. godina i do sada nikada nisam imao ni jedan problem na motoru, nikada nista nije radjeno sem velikog i malog servisa sto je tu negde oko 10-11.000. Potrosnja je mala za ovako veliki auto, naravno potrosnja zavisi i od stila voznje, ali od prilike sa normalnijom voznjom (... do 90km/h ) moze da se predje i to 500km ali od prilike na otvorenom trosi oko 8-9 litara na 100km u gradu trosi oko 10-11 litara. Za transport je auto fanastican, sta moja lada nije povukla, od troseda preko, frizidera i vrata do metalnih konstrukcija pa i drvenih tezgi ( vise komada ). cena delova je zadovoljavajuca, msm nije mnogo skupa ali ima i delova koja su Boze sacuvaj koliko skupa a po nekom mom razmisljanju cak i bezobrazno skupa.
Jedina mana jeste da je plastika jako tvrda, ne samo to vec sam enterijer je tvrdji, ali ni to ne smeta, u poredjenju sa dacijom lada je za njega BMW :D
Као и за Алека , Самару тако морам рећи и за 111 да има потпуно исти концепт као и сва Руска возила. Неуништива су само ако их одржавате редовно. Тигрове гуме сасвим задовољавају потребе за удобношћу а онај ко жели још скупље и боље може и то. Пластика не остаје ником у руке осим ако Хулк не вози Ла...ду. Проблем са.пластиком на задњим штоп светлима лако се решава заменом. Возим је стално и никада проблем. Након замене вентила иде још боље. Прешла је преко 300000. Сада бих са њом могао на пут око света уз редовно одржавање. Смешно ми је када кажу како не ваљају Руска возила а када се путује на море и прелазе велике раздаљине бесни аутомобили се купе поред путева јер не могу да се покрену. Али се за њих ништа не говори. Па како би и могло када су их платили 3 до 5 пута више за много више пластике. Не треба подцењивати себе признањем да сте дали много пара само због рекламе. Има и корозије али ауто који пређе 300000 ипак требало би уложити нешто у његову поправку. Па и новији Мерцедеси кородирају па нико не види то као проблем. Проблем врућине у ауту лако се решава отвором на крову па ми није јасно зашто ладини стручњаци то не ураде. За климу се никада не бих одлучио јер је то још један додатак на мотору који је непотребан а и квари се ужитак вожњи. Много људи вози аутомобиле а нису ни за запрежна кола. Замислите да сте ви ауто и да вас неко тако вози као што ви возите ауто. Замислите.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je jeftin za održavanje imam ga lično 10 god i motor mu je jako dobar i nepoderiv i preporučujem svim ljubiteljima Lada automobila da sebi kupe ovakav auto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrosnja, jeftino odrzavanje
Slaba limarija, motor nejak, cesti kvarovi, nije nesto narocita preglednost unazad, ne isplati se kupovati iako su povoljni.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mala potrošnja: 6,2 do 10,5 l/100km plina! 16V motor je zver i bolje mi je išla ta Lada sa 92KS nego sadašnja Nissan Almera sa 98KS. Izuzetna trajnost motora ako se sipa kvalitetno ulje. Motor odlično podnosi ugrađeni autogas. Udobonost: meko oslanjanje, izuzetno prigušuje čak i velike neravn...ine na cesti. Stabilnost: izuzetno stabilna pri naglim kočenjima (ne zanosi se i drži pravac). Tiha u vožnji do nekih 160km/h. Odličan menjač. Pouzdana (osim zadnjih svetala koje gube kontakt, zbog deformacija plastičnih grla za sijalice). Oslična sedišta: prelazio sam i po 1000km za jedan dan bez većeg zamora. Aerodinamika: verovali ili ne, i tu je bolja od mnogih zapadnih auta - provereno ide preko 190km/h (fabrika deklariše max 192km/h), a mnogi od zapadnjaka sa tom zapreminom motora ne mogu da dostignu toliko. Visok klirens: koristan i na selu, ali provereno, koristan i u Beogradu (visoki ivičnjaci na parkingu, visoka oštećenja na sredini asfalta, neočišćen sneg). Velik prtljažnik, dosta mesta i napred i na zadnjim sedištima. Izvanredan trap: izuzetno izdržljiv i trajan, veoma retko traži zamenu delova (uglavnom kugle, na oko 100.000km). Dobra preglednost. Odlični amortizeri. Odlična tehnička rešenja (uglavnom prekopirana dokazana rešenja sa raznih zapadnih auta) - jednostavna i pouzdana.
Korozija počinje da najeda karoseriju nakon 8. godine. Plastična grla sijalica u zadnjim farovima se deformišu od temperature (ima i to rešenje, ko zna..). Obično vlasnici stavljaju jeftine gume na nju - ja sam stavljao Good Year, Continental, Bridgestone - auto ne može da se poredi u odnosu n...a one koje se uobičajeno koriste na Ladama (investicija u dobre gume se isplati!). Tržište preplavljeno delovima loše kvalitete - treba biti stručnjak pa naći kvalitetne. Fabrički nema klimu (može da se dogradi, ali to nije jeftino). Nema ABS. Nema vazdušne jastuke. Nema fabrički predviđeno mesto za prednje zvučnike. Zadnji se slabo čuju na prednjim sedištima. Postoje dve vrste farova: stariji klasični i novi sa sočivima - ovi noviji su zaista slabi (slab intenzitet svetla) i morao sam da kupim stariji model farova da bi imao dobar intenzitet svetla (sa istim sijalicama)! (Nisam uspeo da nađem razlog). Fabričke zadnje opruge su preslabe, morao sam da ugrađujem jače. Serviseri po pravilu u Lade ugrađuju jeftine delove (gume, kočne pločice, ulja, svećice...), što ovaj inače zaista dobar auto vrlo brzo pretvara u krš (uverio se mnogo puta!).
Koje si zadnje opruge stavio, imam isti problem? Hvala unapred. Pozz
Ne znam tačno. Dao mi kolega, kaže, skinuo sa Passat-a "lubeničara". Bile su za oko 2cm duže, istog prečnika, i deblje žice (oko 10mm, originalne su bile oko 8mm). Ne mogu da ti opišem, koliko se auto dobro ponašao sa tim oprugama! I opterećen, i rasterećen, nije bio tvrd, bio je stabila, i vizuelno... prava visina. Ali smo posle tražili za neke klijente takve site, i nismo uspeli da nađemo, a na buvljaku u Bubanj Potoku prodaje čovek amortizere i opruge, i ima kući barem 300 pari, i nijedne nisu bile takve...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.