MojaGaraza - Hyundai Santa Fe (2001 - 2005) | MojaGaraža MojaGaraza - Hyundai Santa Fe (2001 - 2005) | MojaGaraža

Pronađi automobil

36 ocena
88.9
  • Cena/Kvalitet:
    99/100
    Komfor:
    97/100
  • Održavanje:
    88/100
    Potrošnja:
    69/100
  • Pouzdanost:
    94/100

imam santa fe 4wd 2003g automatik, uradio sam veliki i mali servis, vise mi vergla pri palenju, a zimi mi lako zaledi i kako se osjeti olivajuci zamajac. kako se cipuje da se smanji potrosnja . Unapijed zahvalan Branimir.

20. Jul 2017.
Luka Radivojević 20. Jul 2017.

Nije to zamajac prijatelju, to je nesto sto se i meni desava, dugo vergla, pa nece da upali, a ponekad upali poslije duzeg verglanja..
Pumpu visokog pritiska provjeri i dihtung sa gumicom na mostu dizni..

Vladimir Djumic 20. Jul 2017.

Slažem se sa Lukom. Nije zamajac, Menjao sam plivajući zamajac (SFe 2006), to im je svakako boljka. Svakako provera dizni, a toplo preporučujem 'hho.rs/ 'ugradnju hidrogen generatora, smanjio sam potrošnju za 20-25%, mnogo bolje vuče uzbrdo, a uopšte više ne dimi, niti smrdi...

Luka Radivojević 20. Jul 2017.

Za sta mu sluzi taj hidrogen generator?
Ja imam problem sa paljenjem, nece da upali ponekad, dugo vergla, samo na guranje..
Dizne servisirane, pumpa visokog pritiska promijenjena..
Senzor radilice promijenjen..
Sta moze biti?

Učitaj još odgovora

Vozilo trokira izmedju 1600 i 2000 obrtaja? Da li neko zna sta bi moglo biti u pitanju.

12. Jul

Moze li mi neko reci koliko je tacna potrosnja dizela,a koliko benzina hyudaia santa fe

09. Jul

jer zna neko koliko kostaju dizne za hyundai santa fe 4x4 iz 2002 i gde ima da se naruce

16. Jun
Učitaj još odgovora

Postovanje imam problem sa santa feom 2,0crdi. Auto jako teslo pali nebitno vruc hladan. Medjutim kada popustim holendere na diznama ili na magistrali nebitno je osle toga auto odlicno pali 15-ak puta onfa ponovo pocinje agonija sa verglanjem u beskonacno. Ako neko ima ideju sta je kvar molim za komentar.

21. Jun

Ovako momci imam problem sa santa feom 2,0 crdi. Auto tesko upali nekad jedva. Medjutim ako popustim holendere na diznama ili na glavnoj magistrali auto posle toga 15-ak puta upali bez problema posle toga pocinje sve teze i teze da pali. Ako neko ima ideju u cemu kvar bio bih zahvalan za komentar.

20. Jun
Gazda Jova Jovanović 21. Jun

Problem je u nepovratnom ventilu koji sprečava povratak goriva u rezervoar i pražnjenje voda za gorivo ispred dizni. Auto zato teško pali jer bukvalno ostane bez goriva ispred dizni, tj vazduh se skupi na tom delu koji je najviša tačka. Kada popustiš holendere ispustiš vazduh koji se skupio tu i ond...Pročitaj više

Poz drustvo imam hyndai santa fe 2.0 crdi 2002g. Auto vozim i iz cista mira se ugasi. Posle pola minuta ili min upali normalno i radi normalno dan dva tri bez problema. Negusi necima i nema oscilacije u radu motora. Zamenjen protokomer senzor radilice bosisti oazu kao sve ok. Majstor iz stojnika tvrdi regulator visokog pritiska. Katalizator dobar protok. A na racunaru izbacio gresku egr ventila ali majstori gledali egr posto je vakumski i kazu da je ok . E sad ti vidi a auto se ponejad sam ug... Pročitaj više

19. Sep 2016.
Učitaj još odgovora

Zdravo, imam santa fe 2004 automatik, potrošnja dizela prilicno velika... Kvar neki ili?

09. Jun

potrosnja radi se o benzinca 2.0DOHC
samo prednji pogon

26. Maj

Pozdrav drugari...
Razmisljam da kupujem Santa Fe dizel.Neznam sta uzeti nisam toliko strucan koji model se pokazao kao bolji ..koji su bez plivajuceg?

21. Mar
Učitaj još odgovora

Pozdrav drugari...
Razmisljam da kupujem Santa Fe dizel.Neznam sta uzeti nisam toliko strucan koji model se pokazao kao bolji ..koji su bez plivajuceg?

21. Mar
Učitaj još odgovora

Pozdrav drugari...
Razmisljam da kupujem Santa Fe dizel.Neznam sta uzeti nisam toliko strucan koji model se pokazao kao bolji ..koji su bez plivajuceg?

21. Mar
Učitaj još odgovora

Da li neko poseduje Santa fe sa tempomatom, kako da ga ukljucim, pokusavao sam da ga drzim u 5 toj na 90 kmh i stisnem cruze, i polako popustam gas ali ne reaguje ,gas se smanjuje i brzina

19. Mar

Zdravo svima. Imam sledeći problem sa Hyundai SantaFe 2.0 crdi 4wd. Kada palim auto prvi put u toku dana pali uredu na tri verglanja, medjutim kad vozim neko vreme i motor se ugreje pa ja stanem, posle 20 minuta pa na više kad želim da startujem auto potrebno mu je oko 10 secundi verglanja da bi upalio. Prošle godine mu je servisirana pumpa visokog pritiska. Takodje su stavljeni novi grejači. Dizne nisu dirane. Zanimljiva stvar koju sam primetio u toku zime oko jedne dizne i to prve s'leva na vr... Pročitaj više

19. Mar

Pozdrav, imam problem sa pogonom 4x4 Santa Fe 2001. Kada se namota u stranu tockovi blokiraju i cuje se lupanje. Da li neko mozda zna u cemu je problem?

27. Feb
X11 Ivanic 27. Feb

Bas sam pitao majstora kaze da nisu oni. Ali i dalje blokira prednje tockove kada se namota. I cuje se. Da li je ta neka veza. Ne znam. Hvala u svakom slucaju.

Zdravo svima. Imam problem sa svojim 03'Hyundai SantaFe 2.0 crdi 4wd. Radi se o problemu paljenja. Kada palim prvi put u toku dana on pali normalno sa tri verglanja. Kada se motor ugreje i ja stanem ugasim na nekih 20 minuta ili više pa onda hoću da upalim potrebno je verglati oko 10 sekundi da bi upalio. Prošle godine remontovana je pumpa visokog pritiska. Takođe su i grejači zamenjeni. Dizne nisu dirane. Ovaj problem se počeo pojavljivati pre oko dve nedelje. Međutim pre toga a posle zamene gr... Pročitaj više

17. Mar

postovanje resio sam da kupim hyundai santa fe 2.0 automatik 2003.zanima me osim sto sam upoznat sa malo vecom potrosnjom kod automatskih menjaca dali ima jos koju manu ili je pouzdan kao i sa manuelnim.unapred hvala

12. Mar

postovanje resio sam da kupim hyundai santa fe 2.0 automatik 2003.zanima me osim sto sam upoznat sa malo vecom potrosnjom kod automatskih menjaca dali ima jos koju manu ili je pouzdan kao i sa manuelnim.unapred hvala

12. Mar

Interesujeme misljenje koliko trosi automatik u gradu i na otvorenom

07. Mar

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb
Radivoje Djokic 27. Feb

Moguce je ako ti je diferencijal bez ulja da si izgubio funkciju diferencijala i da se oba tocka okrexu uvek istom brzimom. Najbolje idi kod majstora i proveri ulje u diferencijalu. Ja sam laik, nisam majstor, pa tako i shvati moje misljenje.

Učitaj još odgovora

Pozdrav, imam Santa Fe 4x4. Desio se problem sa prenosom 4x4. Prvobitno sam sumnjao na reduktor ali nije, nesto drugo je dovelo do blokade. Sada i kada se skine kardan, tockovi i dalje blokiraju kada se namorta i cuje se lupanje. Da li je mozda neko imao slican problem, sta bi moglo biti, ako bi ste mi mogli pomoci? Hvala.

27. Feb