MojaGaraza - Fiat Croma (2007 - 2011) | MojaGaraža MojaGaraza - Fiat Croma (2007 - 2011) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Prostor, motor, potrošnja

Sve što je Opelovo, menjač, trap

18. Mar 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Доста комфоран ауто са фантастичним мотором. Сваки пут из њега изађем са жељом за још којим преженим километром.

Лак осети сваки каменчић на путу па мало мало нек нова огреботина.

13. Mar 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Velik i udoban auto. Povoljni delovi, lak za održavanje.

Potrošnja

Velika potrošnja, pogotovo u gradu (ne silazi ispod 11 litara kad se vozi u špicu); auto nije ni karavan ni sedan - gepek je dizajniran kao kod hečbeka ili sedana, ne kao karavan da je ravan prilaz gepeku. Ima mesta u njemu, daleko od toga, ali mu ta "budža" na kraju donekle smeta ako prevozite ...nešto što bi moglo u bilo kog drugog karavana da se samo stavi i pogura do kraja.

Pročitaj više

11. Dec 2018.
Bosko Mihajlovic 28. Okt 2019.

Stefanov komentar je pravi. A što se tiče gepeka malo je komlikovan za korišćenje, ali se mora imati u vidu da je to putnički auto, a ne polu teretnjak da bi se nosile krupne stvari. Sve je to stvar ukusa i potrebe ili očekivanja.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Komfor Motor

U odnosu na ono sta ovaj automobil pruza,sigurno je da nema konkurenciju u pogledu cene i kvaliteta.Naravno da je dosta toga u odrzavanju,a prevashodno u tome sta kupujete i od koga.Komforan,pozadi mesta koliko hocete,izuzetni motori.Odzavanje je kao kod svih automobila,nema neke razlike,a potrosnja...

Nema mana,osim mozda komandi za podizace stakal na vozacevoj strani i komandi na volanu i kod dugmica za paljenje svetla za maglu.To je stvarno neka losa folija zalepljena preko belih dugmica i jako brzo se upropasti.Uvezao sam Cromu iz CH prosle godine sa 199000km i jedino to je sto bode oci.

Pročitaj više

05. Dec 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Istakni vrline udoban, pouzdan, veliki ali ne previše, startan, stabilan

Održavanje

Istakni mane osetljiv, zahtevan na servisu, enterijer prosec

10. Jun 2017.
Dragan Jocic 27. Nov 2018.

odnos cena kvalitet, cena odrzavanja , za sve pohvale. Dosta putujem, promenio sam mnogo automobila ali ovaj vozim vec 8 godina. Za 4-5 hiljada eure nemoze da se nadje bolji auto. Ima puno opreme, udoban, prostran, jak, brz, mali potrosac, pouzdan. Odrzavanje originalnim delovima skupo onoliko kao i...Pročitaj više

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Sve super.

na auto putu je ok.

22. Apr 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Veoma komforan i udoban auto.
Motor 1.9mjet 150ks, odlican i veoma jak.Kod mene u vlasnistvu je vec 2 i po godine,sem redovih servisa nema nekih ulaganja.
Mala cena za ono sto pruza.

Potrošnja

Jedina mana je veca potrosnja kod automatika u gradu od 10; do 11.5 l

25. Dec 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Komforan auto proveren motor vozio sam 1.9mjet 150ks.Kod mene je bila 4god.sem redovnih servisa nisam imao nekih ulaganja sem nekih sitnica....

osetljiv EGR ventil pogotovu na nase gorivo,drugih mana nije imao..

03. Nov 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Izuzetno komforan I udoban automobil sa mnogo prostora u kabini, posebno na zadnjoj klupi. Veliki gepek. Motor 1.9 mjet snazan, ugladjen I dosta tisi od JTD-a u ranijim modelima.Vibracije u kabini gotovo ne postoje. Potrosnja po gradu 7.5 sto je izuzetno dobro za auto od 1.6t. Bogati paketi opreme.

Tezak, motor 1.9 od 150 KS skuplji za odrzavanje, uglavnom dolaze u Srbiju sa velikom kilometrazom, dosta delova dele sa Opel vectrom C I Signumom. Mane su zanemarljive u odnosu na sve sto pruza.

09. Jun 2015.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Od pojavljivanja 2005 veliki zaljubljenik. Potpuno odusevljen restilizovanom 2008. Moju 2008 godiste platio pre 6 meseci 6000 eura. Registrovana vec bila. Kupio je vlasnik placa za sebe ali mu se nesto nije dopala (verovatno kad je saznao pravu kilometrazu, (baci oko na mane))
Izuzetno komforan, ogr...

Velike predjene kilometraze svih uvezenih. Ja sam imao "srece" ako je moguce nesto tako nazvati srecom pa sam uspeo da saznam pravu kilometrazu koja je 380.000km. Na placevima ako uspes kao da ih zbaris da ti kazu pravu km uglavnom lupaju 220k, 250k, 270k, a ti na to dodaj jos 100k minimum. :) I svi... lazu za km. Nikom nista ne verujte. Sve CROME uglavnom izgledaju ocuvano ali je sve to sminka. A presle su vise stotina hiljada i rabljene samo tako. Nagledao sam ih se trazeci auto za sebe. Ali ipak je to auto koji je kostao kao nov preko 20.000e. A ovde je od 4 do 7k eura. Zasto li? :) I zasto su benzinci istog godista sa "istim" kilometrazama (ako ih u opste nadjete na mobile.de) dosta skuplji od dizela, kad je realno suprotno. Tesi jedino cinjenica da je JTD tj MultiJet agregat prava mrcina i da ce da radi 100 godina.

Potrosnja u gradu na kratkim relacijama moze da bude i preko 10l na 100km
Kombinovano to dodje na svoje. nekih 7-7.5l. Ipak je to auto od 1600kg.

Zbog naseg jako loseg goriva, cesto ciscenje EGR ventila (minimum jednom od servisa do servisa (redovnog))

Pročitaj više

04. Mar 2015.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top