Imam c4 pikaso 2007 dizel .sad imam problem.kada u voznji volan motam levo i desno cuje se tihi zvuk.kao neko upozorenje.dva bipa.ne izbacuje gresku pa ne znam sta je u pitanju.
Imam problem sa ford fiestom 1.25,duratec,2012. godišet, benzinac.Pri vožnji preko neravnina, neravnog asfalta, negde sa prednje strane napred se čuje, krckanje, i kao neko lupkanje.Po ravnom ništa.Zamenjema velika kugla, nisu amortizeri, zamenjeni szabilizatori!Da li neko ima ideju, šta može biti? ...NikolaPročitaj više
Ja sam se dosta bavio tim motorima i stekao utisak da su posle 150.000 km zaista za izbegavanje. Sad nekome izguraju 250 - 300 hiljada bez većih problema, neki baš zaglave i najgore je što ne mogu ni prodati auto niko ga neće. Suština je da je blok motora od aluminijuma i da su cilindri takođe od al...umijuma premazani tankim slojem tvrdog materijala koji je predviđen da traje dozivotno. Međutim to nije slučaj jer aluminijum ima problem, krivi se zbog temperaturnih naprezanja i cilindar se ne pohaba, ali dobije ovalan oblik. Motor počinje da troši ulje i zamena karika ne rešava problem. Jedino rešenje je zamena bloka motora što je skup zahvat, a dodatno ga komplikuje naš zakon koji obavezuje upisivanje broja. Nažalost mukama tu nije kraj. Motoru često crkava dihtung glave što je takođe posledica krivljenja bloka, nakon zamene dihtunga problemi sa potrošnjom vode se nastavljaju. Ventili su nežni, kod modela sa plino, čak i fabričkim, često doalzi do pregorevanja ventila i gubitka kompresije na pojedinim cilindrima. Lanac isto ima problema, isteže se i puca čak, što je generalno mana svih novijih BMW-ovih motora, a taj razvod je potpuno preuzet od BMW-a. Nažalost to nije sve, vvt tehnologija pravi probleme, ventili za regulaciju ugla bregaste crkavaju, varijatori su skupi. THP verzija ima dodatno problem i sa diznama. Dakle spisak problema, čak i onih nerešivih je ogroman, ostaje samo da moliš boga da se ne pokvari inače svaki kvar na njemu otvara Pandorinu kutiju.Pročitaj više
Danas sam bas citao Boki da BMW digao ruke od tih motora jos 2015 sto nije isti slucaj sa peugeotom i citroenom. Terace ga do savrsenstva. Mada mislim da atmosferski vti motori su malkice bolji od dizel variante.
Molim za pomoć, već dugo imam problem, izbacanje gustog crnog dima pri većim obrtajima i gubitak snage, mrtav je na gasu. Jedan majstor rekao EGR ventil, pa je isključen, zapečaćen, šta li već, opet isto. Drugi majstor kaže puklo crijevo od interkulera, stavim novo, opet isto. Kulja crni dim i ne može nikud uza stranu. Do čega bi mogao biti problem, pomagajte
Поштовани мајстори, интересује ме како да оспособим задњи брисач на моделу "Picasso c4 exclusive" 2008.g.? Немам ни мотор ни метлицу на њему. Стакло се диже независно од 5. врата. Хвала унапред...
molim za neku preporuku, za porodicni auto, imam troje dece. Gledao sam citroen c4 pikasso, fiat croma, pezo karavane, do 3500-4000, ili neka vasa preporuka
Francuzi su svakako najbolji u kategoriji porodičnih automobila. Praktičan auto je i Berlingo Multispace, jeste spoljašnost u malo liči na kombi, ali unutra je savršen, posebno taj zadnji deo gde se voze deca. Udoban je, prostora ima van svake konkurencije. Takođe je otporan i trajan, ali nema puno ...luksuza u smislu materijala, izolacije i neke vrhunske dodatne opreme. Auto za svaki dan i svaku priliku. C4 Picasso je takođe sasvim ok auto, lep, praktičan, pun opreme, ali nežniji. Motor za preporuku 1.6 hdi, manuelni menjač i bez vazdušnog vešanja pozadi jer to mu je vrlo slaba i skupa tačka...Pročitaj više
Kroma je takodje dobar izbor,1.9jtd motori su odlicni..komforan je,stabilan i udoban..pravi porodicni..za te pare sa odlicnom opremom
Automatici su japanski i ne treba bezati od njih,cak stavise su sa preporuku uz dobro odrzavanje
pozdrav svima, imam Citroen C4 grand Picasso 2011 Exclusive, 2.0 HDI, juče mi se desilo da su prestali da rade zadnji vazdušni amortizeri. Na Displey-u izbacuje Suspension Fault. Interesuje me da li neko zna dobar servis u Beogradu gde bih mogao da odvezem (odšlepam) auto. Hvala unapred.
Auto je dobar generalno, malo troši, udoban je i praktičan. Menjač je robotizovani sekvencijalni, po pitanju upotrebljivosti je efikasan, ali za održavanje je bolju manuelni. Motor 1.6 hdi je dobar, ali zahteva redovno održavanje, nije loše imati mehaničara koji je dobro upućen zbog raznih specifičn...osti. Ima DPF i plivajući zamajac.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Imam jeep kocku
Ekstra stanje ocuvan ide ko lud
Ali negdije gubi vodu.
Ako je neko imo kakvih isti slucaj javit
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam c4 pikaso 2007 dizel .sad imam problem.kada u voznji volan motam levo i desno cuje se tihi zvuk.kao neko upozorenje.dva bipa.ne izbacuje gresku pa ne znam sta je u pitanju.
12. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam problem sa ford fiestom 1.25,duratec,2012. godišet, benzinac.Pri vožnji preko neravnina, neravnog asfalta, negde sa prednje strane napred se čuje, krckanje, i kao neko lupkanje.Po ravnom ništa.Zamenjema velika kugla, nisu amortizeri, zamenjeni szabilizatori!Da li neko ima ideju, šta može biti?
...NikolaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako pali grešku treba videti na dijagnostici.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav drugari,hto bi da otvorim diskusiju i misljenje o “cuvenim” prince motorima u grupaciji peugeot-citroen-bmw 2005-2011.
09. JanRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja sam se dosta bavio tim motorima i stekao utisak da su posle 150.000 km zaista za izbegavanje. Sad nekome izguraju 250 - 300 hiljada bez većih problema, neki baš zaglave i najgore je što ne mogu ni prodati auto niko ga neće. Suština je da je blok motora od aluminijuma i da su cilindri takođe od al...umijuma premazani tankim slojem tvrdog materijala koji je predviđen da traje dozivotno. Međutim to nije slučaj jer aluminijum ima problem, krivi se zbog temperaturnih naprezanja i cilindar se ne pohaba, ali dobije ovalan oblik. Motor počinje da troši ulje i zamena karika ne rešava problem. Jedino rešenje je zamena bloka motora što je skup zahvat, a dodatno ga komplikuje naš zakon koji obavezuje upisivanje broja. Nažalost mukama tu nije kraj. Motoru često crkava dihtung glave što je takođe posledica krivljenja bloka, nakon zamene dihtunga problemi sa potrošnjom vode se nastavljaju. Ventili su nežni, kod modela sa plino, čak i fabričkim, često doalzi do pregorevanja ventila i gubitka kompresije na pojedinim cilindrima. Lanac isto ima problema, isteže se i puca čak, što je generalno mana svih novijih BMW-ovih motora, a taj razvod je potpuno preuzet od BMW-a. Nažalost to nije sve, vvt tehnologija pravi probleme, ventili za regulaciju ugla bregaste crkavaju, varijatori su skupi. THP verzija ima dodatno problem i sa diznama. Dakle spisak problema, čak i onih nerešivih je ogroman, ostaje samo da moliš boga da se ne pokvari inače svaki kvar na njemu otvara Pandorinu kutiju.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Danas sam bas citao Boki da BMW digao ruke od tih motora jos 2015 sto nije isti slucaj sa peugeotom i citroenom. Terace ga do savrsenstva. Mada mislim da atmosferski vti motori su malkice bolji od dizel variante.
Razlog za prijavu korisnika
Samo ne mogu da navatam sta su menjali sa godine na godinu kad tek 2011 je prvi put bmw stavio ovaj motor.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, koji broj osiguraca je za?
09. Dec 2020.panorama
svijetlo kocnice i zmigovac ljeve strane.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Tu nije jedan osigurač.
Razlog za prijavu korisnika
u redu, hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Molim za pomoć, već dugo imam problem, izbacanje gustog crnog dima pri većim obrtajima i gubitak snage, mrtav je na gasu. Jedan majstor rekao EGR ventil, pa je isključen, zapečaćen, šta li već, opet isto. Drugi majstor kaže puklo crijevo od interkulera, stavim novo, opet isto. Kulja crni dim i ne može nikud uza stranu. Do čega bi mogao biti problem, pomagajte
16. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Idi u neki servis neka ti izmere dizne kako rade.
Razlog za prijavu korisnika
Gubitak snage zbog turbine verovatno, pritisak punjenja slab, geometrija zaglavila, vakumski ventil be radi itd.
Razlog za prijavu korisnika
Isti problem na 308 1.6hdi. Turbina loša bila. Nesto joj otkinuo deo perca pa nije punila dovoljno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Поштовани мајстори, интересује ме како да оспособим задњи брисач на моделу "Picasso c4 exclusive" 2008.g.? Немам ни мотор ни метлицу на њему. Стакло се диже независно од 5. врата. Хвала унапред...
05. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako nema moraš da kupiš, a to je skupo užas...stavi samo metlicu zbog tehnučkog pregleda.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
molim za neku preporuku, za porodicni auto, imam troje dece. Gledao sam citroen c4 pikasso, fiat croma, pezo karavane, do 3500-4000, ili neka vasa preporuka
02. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Francuzi su svakako najbolji u kategoriji porodičnih automobila. Praktičan auto je i Berlingo Multispace, jeste spoljašnost u malo liči na kombi, ali unutra je savršen, posebno taj zadnji deo gde se voze deca. Udoban je, prostora ima van svake konkurencije. Takođe je otporan i trajan, ali nema puno ...luksuza u smislu materijala, izolacije i neke vrhunske dodatne opreme. Auto za svaki dan i svaku priliku. C4 Picasso je takođe sasvim ok auto, lep, praktičan, pun opreme, ali nežniji. Motor za preporuku 1.6 hdi, manuelni menjač i bez vazdušnog vešanja pozadi jer to mu je vrlo slaba i skupa tačka...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
hvala
Razlog za prijavu korisnika
Kroma je takodje dobar izbor,1.9jtd motori su odlicni..komforan je,stabilan i udoban..pravi porodicni..za te pare sa odlicnom opremom
Automatici su japanski i ne treba bezati od njih,cak stavise su sa preporuku uz dobro odrzavanje
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
pozdrav svima, imam Citroen C4 grand Picasso 2011 Exclusive, 2.0 HDI, juče mi se desilo da su prestali da rade zadnji vazdušni amortizeri. Na Displey-u izbacuje Suspension Fault. Interesuje me da li neko zna dobar servis u Beogradu gde bih mogao da odvezem (odšlepam) auto. Hvala unapred.
28. Sep 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Citroen C4 Picasso 1.6 HDI RESTAYL automatik 2006 imam u ponudi da kupim pa me zanimaju iskustva? Hvala
10. Sep 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto je dobar generalno, malo troši, udoban je i praktičan. Menjač je robotizovani sekvencijalni, po pitanju upotrebljivosti je efikasan, ali za održavanje je bolju manuelni. Motor 1.6 hdi je dobar, ali zahteva redovno održavanje, nije loše imati mehaničara koji je dobro upućen zbog raznih specifičn...osti. Ima DPF i plivajući zamajac.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Molim za komentar o autu, hteo bih da kupim jedan, 2.0hdi,sa roboti. menjačem. Ima li neke decije bolesti, hvala unapred
29. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.