MojaGaraza - Citroën C4 Hatchback (2011 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Citroën C4 Hatchback (2011 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

51 vozača ga je parkiralo
Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor

Dizel 1.6 110hp. Udoban, tiho je u kabini i na vecim brzinama. Trenutno imam problema sa diznom br. 2, pali se check engine lampica, auto ode u safe mode, posle par minuta vozim kao da nista nije bilo (upravo sredjujem kvar). To bih isto naveo kao prednost, jer me ni jednom nije ostavio na putu, Pot...

Ne znam...ne razumem se preterano u kola. Prilikom preticanja u 4-5-6 brzini je odlican ali mi je nekako trom izmedju 1 i 2 brzine, valjda je takav..ne znam. Preglednost je losa. Nije kvarljiv ali kada mu prolupa elektronika, najvaznije je imati dobrog majstora.

Pročitaj više

25. Aug 2021.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Po prvi put vozim francuski auto i iskreno oduševio me ovaj model C4.
Imam ga nekih pola godine i zaista ima mnogo vrlina. Uzeo sam 2012. godište, 1.6 motor sa 92 ks, ide i više nego dobro, lagano nosi svoju karoseriju, sa 4 putnika će povući bez problema u svakoj brzini. Pregledan i udoban aut...

Sto se mana tiče, izdvojio bih kvalitet plastike na nekim mestima instrument table, iritira zvuk vetra koji se čuje oko retrovizora pri malo većim brzinama i otprilike to je to što sam do sad primetio.

Pročitaj više

10. Aug 2020.

Cena/Kvalitet Održavanje Motor

Za model HDI od 92 ks, 2014 god...Mala potrošnja, udoban, izuzetno tih motor maltene radi ko benzinac, dobra oprema u biznis klasi ima i viška....plastika mešavina kvalitene mekane i jeftine. Leti se ništa ne čuje radi ko sat ali zimi se čuje pucketanje plastike i krckanja u kabini. Dobro vuč...

Kad je hladnije čuje se krckanje i pucketanje. Nešto neprecizniji volan i malo premekan za vožnju, barem imam taj osećaj posle Fokusa

Pročitaj više

05. Okt 2019.

Cena/Kvalitet Potrošnja

Mala potrosnja,elastican motor 112 ks,visok od tla nema problema s bilo kakvim bankinama,tih,dosta prostora u kabini

Nepregledan,za citroen je dosta tvrd

13. Apr 2019.
Dimitrije Nikolić MG moderator 13. Apr 2019.

Čuo sam dosta ljudi da se žale da je C4 neudoban, a očekivali su da bude udoban kao klasičan francuz. To je onaj problem što ljudi i dalje veruju u stare predrasude, pa misle da su Golfovi tvrdi, a Citroeni mekani kao da se voziš po oblacima. Mada, mislim da je kod C4 glavni problem, odnosno veliki ...Pročitaj više

marko jovanovic 13. Apr 2019.

I ja se slazem :) razlika je evidentna,vozim na 16 i letnje i zimske,s tim sto su zimske 205.60 a letnje 205.55 ,oseca se velika razlika u udobnosti ,do duse samo pri prelasku preko lezecih i po visim bankinama,malo manje u voznji(mislim za zimskim ) ali bi prelaz na 50 ili 45 sa 17 icama mislim bil...Pročitaj više

Uros Milutinovic 01. Mar 2020.

Cekaj, ti sad hoces da kazes da osetis razliku u udobnosti i to je opisujes kao znacajnu, izmedju guma 205 55 i 205 60?
Razlika u visini te dve gume je 1,025 cm!
Zimski pneumatici su generalno udobniji zbog mekse smese gume...

20. Mar 2019.
Vladan Beograd 14. Mar 2020.

Da li ima neko ko moze POUZDANO da kaze koji su se automatski i robotizovani menjaci ugradjivali u C4 restajling? Imaju varijante sa polozajima RNDM i PRND. RNDM je robotizovani, PRND? POUZDAN odgovor mi treba.

Ponosni i zadovoljan vlasnik C4 2.0HDi exclusive 2011. 110kW 150KS...trenutno je na 71000km..1. I 2. Rijetko kad osim u guzvi..a to ga radje drzim u 2. nego u treci 3. Pa do 40-50km/h ovisno...uglavnom ne mijenjam po prikazanom na ekranu zna se zasto ( zbog Dpf-a tako svima nama miloga)...hvalabogu...

2.0hdi 110kW - nikako ali nikako za gradsku voznju (100e eurodisela classa popije u 2tjedna -racunajuci nakon ta 2tjedna i izlazak na auto cestu)...barem 1put na 2tjedna po10min rada na 2500-3000 da se procisti kako treba i naravno ne ga gasit odma poslije toga..nek radi na leru...bar 5min..ja to sv...e radim iz preventivnih razloga....neko ce mozda reci da pricam gluposti ali auto je bolje sada kad ga ja vozim nego prijasnji vlasnik (njemu je jednom upalilo upozorenje da se regenerira ...dpf)...napravio sam s njim do sad u 10mj 23000 i auto je bolje nego kad sam ga kupio sa 47500km...e sad neznam kak je kod ostalih jedino mi je dosta servis skup bio

Pročitaj više

14. Mar 2019.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Mala potrošnja, jako lep...

Kvar na radio cd, navigacija. Kažu da je čest kod ovih modela.

29. Dec 2018.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor

22. Dec 2018.

Uzeo sam nov C4, sa 1.6 HDI motorom i 100ks. Nema plivajući zamajac, prosek potrošnje kombinovano sa mojim stilom vožnje od 4,5 do 5l. Gepek je veliki. Udoban je na putevima i odlično leži na putu. Čekam da vidim koliko će me koštati servis.

Nemam neke veće zamerke. Stvari koje mi se ne sviđaju: nepregledan, debeo noseći stub (na srednini). Zbog moje visine teško je naći idealnu vozačku poziciju i taj srednji stub dodatno utiče na pregled kada gledam okolo. Izuzetno širok prag, i ulaz na zadnje vrata je izuzetno otežan zbog diz...ajna, nema puno mesta.

Pročitaj više

15. Nov 2018.

Od letos sam vlasnik modela 1.6HDI sa 92KS iz 2012 god. Auto je mali potrošač. U proseku mi troši oko 5,2l mešovite vožnje. Gepek je veliki (stao kompletan prtljag za četvoročlanu porodicu do Grčke). Izuzetno je udoban (ranije vozio Astru G karavan pa možda zbog toga).

Trenutno, imam par problema: sa prekidačem za otvaranje gepeka (isuviše je nežan i ima mali hod). Kad ga pritisnete nemate osećaj niti bilo kakav zvuk da je gepek otvoren a sa jačim pritiskom imate šansu da polomite plastične zube. Rešio sam ga kupovinom novog (naravno u Citroen zastupništv...u jer ga niko drugi ne prodaje). Drugi problem je poruka koja trepne povremeno na ekranu (oko pola sekunde) i to samo prilikom paljenja auta a odnosi se na pritisak ulja u motoru. Posle toga, auto normalno radi i ništa se ne dešava. Zvao sam Auto Miću u Jagodini gde sam ga i kupio i rečeno mi je da nema potrebe ni za dijagnostikom ni za servisiranjem i da se ne uzbuđujem zbog toga?!

Pročitaj više

24. Okt 2018.
Pogledaj ostalih 5 komentara
Boki Made in Serbia MG moderator 22. Nov 2019.

Stavljaju često manji akumulator fabrički jer to štedi masu i smanjuje cenu auta. Sad neko će se pitati koliko je to bitna ušteda, ali nije samo to, to je jedna od vidljivijih stavki. Ima takvih 20 ušteda i dobije se željeni rezultat. Inače razlika u elektronici između C3 i C4 nije značajna, mislim ...Pročitaj više

Dimitrije Nikolić MG moderator 22. Nov 2019.

Kad upravni odbor stalno pritiska direktore i inženjere da uštinu gde god se može i da smanjuju troškove. A onda kad dođe do nekih problema, isti ti inženjeri moraju da rade dan i noć da nađu rešenje koje opet neće da bude previše skupo. Na kraju se radi dvostruki ili trostruki posao, marka gubi na ...Pročitaj više

Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top