Da li zna neko da mi kaže kakvi su Dizel motori kod ovog Audija 100 da li su skupi za održavanje koliko troši,da li vredi kupiti ga za početni auto, kolika je cena registracije i da li je bolje kupiti 2.3 benzinca ili neki dizel motor?
Dizelaši verovatno imaju previše kilometara da bi radili kako treba i da bi palili zimi bez većih problema. Nisu skupi za održavanje, potrošnja nije mala kao kod modernih motora, a nije ni snaga na tom nivou. Benzinac 2.3 se odlično pokazao. Moj dobar prijatelj inače automehaničar ima ga već 20 - ak... godina i auto ga služi besprekorno, ide i na more sa njim, svuda gde zamisli, vrlo je pouzdan. Naravno stari motor veće zapremine dosta i troši, ali plin za njega nije skup pa se svakako ispalti imati ga. Problem zna da stvara K glava koju imaju svi ti benzinci kod Audija te generacije, ali dobar majstor to može da dovede u red. Limarija je pocinkovana, konkretno njegova je u top stanju, u prvoj boji bez ikakvih oštećenja kao da je star nekoliko godina, a ne 30 +. Što se udobnosti tiče, auto jeste udoban jer je veliki. Inače mesta ima puno, čak više nego kod nekih novijih u toj klasi, gepek je veliki. Najbolje su posednje serije sa ravnim bravama koje se povlače na gore, imaju i više opreme, može biti sve "na dugme". Registracija nije skupa zbog godišta...Pročitaj više
Da li neko ima iskustva sa Audi 100cc 2.3 quattro 87',sa reduktorom za iskljucivanje zadnje vuce..u kakvom stanju pogon moze da mu bude..kakav problem moze da ima sto se toga tice..?Hvala unapred :)
Auto mora da se podigne na dizalicu i sa pajserom proveriti luftove u jabucicama i silen blokovima. Delovi nisu skupi ali zamenaaaaaa kod majstoraaaaa nije jeftinaaaaa....???!!!
Ako se bilo sta cuje u menjacu, zaobidji taj auto, jer tesko je naci dobar polovan.
Hvala puno na odgovoru...upravo sam danas probao auto...nesto mu uji :)..ne znam da li se cuju sva cetiri lezaja,menjac ili kardan :) dovoljno mi je bilo 50metara voznje da sese okrenem i vratim ga..i zaobisao sam ga :)))) Vozi sam 4god. 100cc 2.3..NEVEROVATAN AUTO..bas zato jurim Quatta...
Čekaj, može da mu se isključi zadnji pogon? Znam čoveka koji je imao starog VW kombija Syncro i mogao je da mu ostavi sam prednji pogon preko leta, ali nisam znao da je to moglo kod bilo kojeg Audija.
Ne postoji auto sa boljom limarijom iz tih godina. 1.8 motor je slab za tu sasiju. 2.3 petak je neprikosnoven, tj najbolji Audijev motor koji je ikada napravljen u Audi fabrici.
Auto je generalno dobar, ne sviđa mi se kratko međuosovinsko rastojanje u odnosu na dužinu karoserije, pa ponašnje na putu nije bog zna šta. Kvalitet, pozudanost i izrada su pravi nemački. Ipak ovo je star auto, nije neuništiv kako se misli, treba ga pažljivo pogledati.
Interesujeme ko ima iskustvo sa audjem 100-2.2/88kw potrošnja goriva u.gradskoj vožnji.dali se moze i Smoje ugraditi plin obični u njega da nemam proglema
Da li je neko ima iskustva sa Audi 100 ili 200 sa quattro pogonom?Zanima me kako fukcionise onaj prekidac za quattro koji se nalazi ispod prekidaca za ventilaciju.Sta se desava kad je na nulu, a sta se desava kad je na kec ili dvojku?Unapred hvala...
Imam Audi 100 2,3 E , petak, uvežen iz Švajcarske, nema plinski uređaj. Auto je odličan i veoma lep, ali ipak.. zadao mi je glavobolju od pre par dana. Naime, nevezano da li je hladan, ili vruć motor, ponekad od lera, pa do nekih 2000 obrtaja ume da izgubi snagu, počne da trokira, pa čak i da puca u k glavi. Pri većim obrtajima radi savršeno. POMAGAJTE da ga vratim u TOP FORMU!!! Hvala unapred!!!
Gospodine, skinuo sam konektor sa lambda sonde i auto radi mirno na leru, i konačno vuče lepo, ne trokira i ponaša se lepo, kao ranije. Svaka čast na pomoći! Šta da radim sa sondom? Da li da kupujem drugu, ili mogu da vozim ovako?
Ako imas priliku da pazaris audija sa tim motorom kupuj odmah..naravno ako nije krs neki..uglavnom su dobri primerci skupi..ali i vrede..jedina mana je prednji trap jer su kod nas delovi katastrofalnog kvaliteta..a i po ceni se vidi ..npr selen blok po komadu od 80-250 din..ali ako uspes da nadjea n...ekog da ti donese delove iz Nemacke onda si miran 100000Pročitaj više
Moguce je , ali bolje nemoj to raditi . Sa karburatorom ce oslabiti motor . Najbolje ti je da skines sa nekog stranca i da ubacis na svoj motor . Inace K glava je dobra dok traje , ali to od mehanicara zna raditi 1 od 500 . Ne daj da ti svako brka oko nje . Kako ti je otisla ta k glava ?
Pozadi je podignut to se vidi a ni prednji kraj ne stoji bas kako treba, ako te zaniam odes i proveris na licu mesta to je sigurnije nego da gledas slike
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Dizelaši verovatno imaju previše kilometara da bi radili kako treba i da bi palili zimi bez većih problema. Nisu skupi za održavanje, potrošnja nije mala kao kod modernih motora, a nije ni snaga na tom nivou. Benzinac 2.3 se odlično pokazao. Moj dobar prijatelj inače automehaničar ima ga već 20 - ak... godina i auto ga služi besprekorno, ide i na more sa njim, svuda gde zamisli, vrlo je pouzdan. Naravno stari motor veće zapremine dosta i troši, ali plin za njega nije skup pa se svakako ispalti imati ga. Problem zna da stvara K glava koju imaju svi ti benzinci kod Audija te generacije, ali dobar majstor to može da dovede u red. Limarija je pocinkovana, konkretno njegova je u top stanju, u prvoj boji bez ikakvih oštećenja kao da je star nekoliko godina, a ne 30 +. Što se udobnosti tiče, auto jeste udoban jer je veliki. Inače mesta ima puno, čak više nego kod nekih novijih u toj klasi, gepek je veliki. Najbolje su posednje serije sa ravnim bravama koje se povlače na gore, imaju i više opreme, može biti sve "na dugme". Registracija nije skupa zbog godišta...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko ima iskustva sa Audi 100cc 2.3 quattro 87',sa reduktorom za iskljucivanje zadnje vuce..u kakvom stanju pogon moze da mu bude..kakav problem moze da ima sto se toga tice..?Hvala unapred :)
02. Dec 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto mora da se podigne na dizalicu i sa pajserom proveriti luftove u jabucicama i silen blokovima. Delovi nisu skupi ali zamenaaaaaa kod majstoraaaaa nije jeftinaaaaa....???!!!
Ako se bilo sta cuje u menjacu, zaobidji taj auto, jer tesko je naci dobar polovan.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno na odgovoru...upravo sam danas probao auto...nesto mu uji :)..ne znam da li se cuju sva cetiri lezaja,menjac ili kardan :) dovoljno mi je bilo 50metara voznje da sese okrenem i vratim ga..i zaobisao sam ga :)))) Vozi sam 4god. 100cc 2.3..NEVEROVATAN AUTO..bas zato jurim Quatta...
Razlog za prijavu korisnika
Čekaj, može da mu se isključi zadnji pogon? Znam čoveka koji je imao starog VW kombija Syncro i mogao je da mu ostavi sam prednji pogon preko leta, ali nisam znao da je to moglo kod bilo kojeg Audija.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Misljenje Audi 100 CC 1.8 benzin 1988?
08. Nov 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne postoji auto sa boljom limarijom iz tih godina. 1.8 motor je slab za tu sasiju. 2.3 petak je neprikosnoven, tj najbolji Audijev motor koji je ikada napravljen u Audi fabrici.
Razlog za prijavu korisnika
Auto je generalno dobar, ne sviđa mi se kratko međuosovinsko rastojanje u odnosu na dužinu karoserije, pa ponašnje na putu nije bog zna šta. Kvalitet, pozudanost i izrada su pravi nemački. Ipak ovo je star auto, nije neuništiv kako se misli, treba ga pažljivo pogledati.
Razlog za prijavu korisnika
Ako auto nije udaran, onda je 90% zdrav-bez korozije.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Interesujeme ko ima iskustvo sa audjem 100-2.2/88kw potrošnja goriva u.gradskoj vožnji.dali se moze i Smoje ugraditi plin obični u njega da nemam proglema
15. Mar 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je neko ima iskustva sa Audi 100 ili 200 sa quattro pogonom?Zanima me kako fukcionise onaj prekidac za quattro koji se nalazi ispod prekidaca za ventilaciju.Sta se desava kad je na nulu, a sta se desava kad je na kec ili dvojku?Unapred hvala...
25. Sep 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Audi 100 2,3 E , petak, uvežen iz Švajcarske, nema plinski uređaj. Auto je odličan i veoma lep, ali ipak.. zadao mi je glavobolju od pre par dana. Naime, nevezano da li je hladan, ili vruć motor, ponekad od lera, pa do nekih 2000 obrtaja ume da izgubi snagu, počne da trokira, pa čak i da puca u k glavi. Pri većim obrtajima radi savršeno. POMAGAJTE da ga vratim u TOP FORMU!!! Hvala unapred!!!
03. Maj 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Svašta može da bude, pumpa za gorivo (slab pritisak) , dizne, povratno crevo... Nađi nekog ko se dobro razume u K-glavu .
Razlog za prijavu korisnika
Kao laik, da pitam, ima li možda lambda sonda neke veze sa takvim ponašanjem motora?
Razlog za prijavu korisnika
Gospodine, skinuo sam konektor sa lambda sonde i auto radi mirno na leru, i konačno vuče lepo, ne trokira i ponaša se lepo, kao ranije. Svaka čast na pomoći! Šta da radim sa sondom? Da li da kupujem drugu, ili mogu da vozim ovako?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kakav je Audi 100 sa MC2 motorom? 134kw (182ks) , 2.1 turbo
01. Maj 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako imas priliku da pazaris audija sa tim motorom kupuj odmah..naravno ako nije krs neki..uglavnom su dobri primerci skupi..ali i vrede..jedina mana je prednji trap jer su kod nas delovi katastrofalnog kvaliteta..a i po ceni se vidi ..npr selen blok po komadu od 80-250 din..ali ako uspes da nadjea n...ekog da ti donese delove iz Nemacke onda si miran 100000Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je 2.2 motor ako mislimo na isti koji je isao u audi 200.. Strasan motor kao i vecina audijevih..
Razlog za prijavu korisnika
da, to je motor iz 200
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je moguce na Audi 100 2.3 benzinac skinuti K glavu i staviti karburator, posto je K glava crkla?
25. Apr 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Bolje kupi polovnu K-glavu, i ne eksperimentisi. Moj savet.
Razlog za prijavu korisnika
Moguce je , ali bolje nemoj to raditi . Sa karburatorom ce oslabiti motor . Najbolje ti je da skines sa nekog stranca i da ubacis na svoj motor . Inace K glava je dobra dok traje , ali to od mehanicara zna raditi 1 od 500 . Ne daj da ti svako brka oko nje . Kako ti je otisla ta k glava ?
Razlog za prijavu korisnika
Slazem se s'vama, bolje je kupiti polovnu nego eksperimentisati, k glava i plin se ne podnose moguce je da je tako stradala.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
koliko staje ulja u motor i antifriza u sistem dali je potrban g12
01. Nov 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
neces dobiti informaciju dok ne kazes koji motor
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7001104/audi-100-cc
13. Okt 2015.'Jel se i vama cini da su otisli prednji amortizeri?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Opruge. Cini se da je i podignut pozadi verovatno zbog potrebe prevoza nekog veceg tereta.
Razlog za prijavu korisnika
Pozadi je podignut to se vidi a ni prednji kraj ne stoji bas kako treba, ako te zaniam odes i proveris na licu mesta to je sigurnije nego da gledas slike
Razlog za prijavu korisnika
Ma staceti to, vidis da ga prodaje neki napaljeni klinac u stilu devedesetih, sve zamene dolaze u obzir zvuci kao da hoce da ga se resi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.