Mladen Kurilj ima pitanje o

Pozdrav! Skupljam neku crkavicu za prvi auto...do 1500E, pa me zanima sta je bolje..neki golf s pocetka 90tih ili punto s kraja 90tih ili...sta predlazete? Hvala i uzdravlje!

17. Aug 2012.

Uopste me zanima sta najpovoljnije moze da se nadje na trzistu za te pare, ne mora biti ni golf ni punto, to sam stavio radi primera...

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ma koji crni Jugo. Sto se Japanaca tice, tesko ces za te pare naci nesto
sto valja, npr da nije trulex i da nije raritet sto se tice delova. Opet za
2000 mozes da uzmes Bravo jtd sa pocetka 00, koji je bolji izbor i od golfa
2 i punta.

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Тешко за 1500 добар Јапанац с' краја '90их. Само са почетка или средине, у најбољем случају. Али ја бих пре узео неку мазгу 3 1995-96 плус странца за делове, него новог пунта

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Mazga 3 je pored Nissana najtruliji Japanac iz devedesetih. Zaobišao bi ih uz dužno poštovanje prema njihovim benzinskim agregatima, za ostalo su izvikani.

Evo za 1500 evra sta ima da se kupi:



www.polovniautomobili.com/oglas2454711/fiat_punto_12_16v/

www.polovniautomobili.com/oglas2454894/audi_80_b3/

www.polovniautomobili.com/oglas1371387/seat_toledo_gt/

www.polovniautomobili.com/oglas2309392/alfa_romeo_155/

www.polovniautomobili.com/oglas2275107/mercedes_benz_c_280_reg_na_20_udaren/

www.polovniautomobili.com/oglas2456074/renault_twingo_12_8v/

www.polovniautomobili.com/oglas2456202/volkswagen_golf_2_16d/

www.polovniautomobili.com/oglas2455533/opel_corsa_b_12_16v/

www.polovniautomobili.com/oglas2455742/ford_fiesta_12_nemac_klima/

www.polovniautomobili.com/oglas2455620/volkswagen_passat_b3_16td_intercooler/

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Mazdin raritet, pa još i dizel. Ja mu to nikako ne bih savetovao, osim ako nisam fanboy. Iskreno mislim da mu je najbolje da uzme onaj Renault Twingo 1.2 8v i da se vozika za male pare.

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Обрисао сам, јер комбинација није за човека коме је први ауто, што сам касно схватио. А ти са твојим предлозима, поготово за Twingo... (да не лајем). Можда је у набавци јефтино, али после шта? Имао сам 2 другара са тим аутом, један је још увек на финансијској робији

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Pozdrav.. Znam da ce biti i drugih mislenja, ali ja ti predlazem da za te pare ipak uzmes nekog golfa, za nase uslove, puteve, masjtore itd.. ipak su oni neki reper...

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ne, nego će da kupi trulu Mazdu diesel, sa atmosferskim motorom. Iskreno, ako bi mu savetovao da kupi Japanca iz tog vremena, to bi bio benzinac, po mogućstvu neka solidna Honda Civic.

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Tolke pare dati za Golfa 2 je ludost, to sto u oglasima pisu cene po 1500e ne znaci da mu je to vrednost. Posto si pocetnik a mozda ti je i potrosnja bitan faktor preporucujem nekog Puntica s kraja '90. takodje nekog Twinga iz tih godina to je odlican auto i odlicno se pokazao.

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Tesko je naci odrzavanog japanca, mazdu ili toyotu. Delova sigurno ima na pretek, poenta je da su jako pouzdani, retko ces ici kod majstora, bolje pogledaj iskustva samih vlasnika.
Sto se tice Golfa i Punta, to su verovatno 2 modela koji se najvise voze kod nas, delova ima na svakog cosku, treba na
...Pročitaj više

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Да, Славољубе, делова за Голф и пунто има на сваком кораку, али каквих? Боље је ставити неки полован оригинал, него нов из кинеске понуде. Ја сам са својим Nissan Bluebird прешао 20.000 са оба хомокинетичка који су крцкали, док нисам нашао одговарајућег странца. Изазивам га да пређе са неким новим ...Pročitaj više

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Fiat Seicento ili Panda jeftino održavanje jednostavno motori za popravku. I po meni najbitnije to su najmlađa,najnovija kola od svih koja možeš da nađeš u dobrom stanju do 1500e. Ili ako hoćeš juga ali ne za 1500e već 500e s početka 90ih.

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Samo ne alfu , bravo, tvingo, i ostale pracke... a ovo tipa truo japanac ili dizel, to samo lupaju... imao sam 323 iz '90, i jedino sam promenio komutator, jer ga nakvasili kad prali motor... almera iz '98 moze da se nadje za te pare, cisto da ne lupaju ovde svasta... ili kupi taj famozni golf 2, za...Pročitaj više

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

mislis obrnuto valjda, da ne ugradjuje gas na karburatorce i da ne ugradjuje venturi plin na injection motore, nego da ugradi seqvent i ne misli? Mada nema poente ugradjivati seqvent na nekog punta koga i ovako platis 1000-1500 evra i onda se iskezis 500e za plinsku instalaciju, nidje veze...

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Iskreno dati 1500e na golfa 90to godiste plus minus 2 godine je cista ludost. Ti automobili su uglavnom presli boga oca, prevukli boga oca, pregazili boga oca i nemas nigde kvalitetan deo da nadjes. Ako ces golfa realno ja ne bi dao vise od 700e za taj auto pa nema boga, ma da je kao casa sto bi rekli ne vredi vise, a za 700e nece niko da ti ga proda tako da ne znam sta bih ti rekao za golfa. Hondu civic 90to plus minus godinu dana mozes da nadjes za 1500 pa i za manje ali je sve to takodje izakano i izvozeno, mada opet sigurno mozes naci bolju hondu nego li golfa, npr za ovu pouzdano znam da je u odlicnom stanju iako se vucara po oglasima dosta dugo (gledao sam je pre jedno 9 meseci, nije mogla da se raspadne od tad ) - www.polovniautomobili.com/oglas600560/honda_civic_16/

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Mislim da je neki noviji punto, saxo, corsa verovatno najpametniji izbor za te pare i za pocetak, japance zaboravi sa tim budzetom nema ih sem da su 20 godina stari, golfa ti je opet bolje da zaobidjes za te pare mozes samo matoru dvojku da nadjes a to je opet lomina i krsina u bog sveti zna kakvom ...Pročitaj više

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ako zelis da kupis auto koji malo trosi i koji je jeftin za odrzavanje i koji za malo para moze lepo da se sredi i da te sluzi super onda kupi golfa 2 dizelasa ili benzinca sa plinom. Kazes da imas 1500 eura. Evo ti racunica: gledas da kupis golfa u solidnom stanju do 1000 eura i ostatak novca (a ne...Pročitaj više

17. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

I sta si ovde preporucio 21 godinu staru sivikušu? Pa tu nema razlike u odnosu na Golf 2, osim što Golf 2 verovatno ima bolju limariju. :D

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

KUpis Golfa 2 za 1000 eu i 400-500 eu das da ti ubace novi motor od trojke od prilike godiste od 1995 do 1998 najbolje i vozis kao car a i delovi za trojku nosu skupi :D

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

golf 2 ima dobar za te pare, ali po meni je punto za te pare 1998-99 god. full. Da se ne cimas sa golfom, star je to auto... a mladji auto je mladji, nema tu mnogo price...

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Realni da budemo, ni Punto 1 98 godište nije baš nov auto i ima mnogo toga što može da otkaže. U proseku je naravno bolje uzeti novijeg Punta nego znatno starijeg Golfa 2, ali to što je ovaj 98, a ovaj 91, najviše pravi razliku u limariji. Problem je što Golf 2 može biti veoma truo sa 21-23 godine.

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ja imam golf 2 16 , isao sam na zlatibor sa njim, na more, zrenjanin, cacak presao sam drzavu uzduz i popreko. Za dve i po godine sam dao za popravke 50 evra ( kocnice, ulja, i gluposti slicne ). Pozadi je komotan za lezanje i sedenje. Ne kosta nista, ali nikada me nije izdao ostavio ili zaboravio.

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Uzmi GTI 16V,ali nemoj nekog groba... Bruka od auta samo ako nije razdrndan i ako je iole odrzavan.. Delova ima gde pomislis,trosi normalno kad ga normalno vozis,kad ga cepas ondra vise normalno ali zato ostavlja sve iza sebe..

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ford Escort 7..... Imas od 1995 do 1998 i manje od 1500e. Auto nije los najbolji je 1.8 TDCi 90 ks. za te pare pruza velike mogucnosti :)

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Moj ti je savet punto, ja imam jednog pa ti zbog toga i kazem, mali potrosac jeftini delovi a veoma udoban.Ako budes birao punta s kraja 90tih bezi od dizela...Benzinca bih ti preporucio 1.1 8V, 40 kW (55 KS).

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ako ces punta, nikako ne uzimaj dizela, a ako ces golfa uzmi iskljucivo dizela, npr 1,6, mali potrosac, a izdrzljiv, ujedno, dobar je kao prvi auto, da se izvezbas.

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Dodaj jos 300e i ja ti prodam Rovera 214 tvincam 16v benzin 1997god sa full opremom..Koza,klima,spusten,felne,el.podizaci,centralna br...registrovan o 25.10.2012..Ako si zainteresovan mozem me dobiti na 063/803-53-20

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Uzmi za te pare Vectru A, 92-93 god. i uzivaj. Neprevazidjen auto u svojoj klasi. Bolji je od punta i golfa 2 zajedno. Limarija im je slaba tacka,ali uz malo potrage i srece mozes da nadjes neku koja je ocuvana ili bar sredjena.

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Moje misljenje, zasnovano na voznji punta sa kraja 90ih...za te pare i nase uslove definitivno bi se opet odlucio za punta, ali iskljucivo benzinca i to sa plinom posto kazes da ti je potrosnja bitan faktor, moj 1.1 trosi 7 litara plina otprilike, znaci vozis se jeftino, odrzavanje jeftino, mala i r...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

da ti kazem punto je govnoo a golf je legenda od svih auta imam ga i svi se okrecu jos za njim i ako je crvene boje i ako ima felne alu to je bolje nego neki drugi jeftin za odrzavanje a moj je 87 god i nebih ga menjo za neko vozilo od 5000 eur veruj mi pozdrav vlada iz indjije

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

da ti kazem punto je govnoo a golf je legenda od svih auta imam ga i svi se okrecu jos za njim i ako je crvene boje i ako ima felne alu to je bolje nego neki drugi jeftin za odrzavanje a moj je 87 god i nebih ga menjo za neko vozilo od 5000 eur veruj mi pozdrav vlada iz indjije

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

E ovako posto vidim da trazis auto, predlazem ti da uzmes vektru A! To su ti auta sa nedederivim motorima pogotovo ako je OHC! Evo ja prodajem jednu, vektra A 1,8i monopoint, registrovana do 10 avgusta 2013 godine, pre registracije sam joj izvario pragove, patos je kao nov, bio je na dizalici pa sam...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Svako svoga konja hvali :D Po meni golf 2 ruzan do bola (3,4,5 su lepi) ali izdrzljiv, mada i to "izdrzljiv" prolazi sa godinama, punto savremeniji ali pravljen od jeftinih materijala tako da i to nekako nije pametno uzeti, sa tim parama tesko da ces uzeti nesto a da ne bude vecih ulaganja. Nekako z...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

vozio sam golfa dizela 5 godina,auto ne prelazi 5l kako god i bilo gde da ga vozis,registracija je 16000 dinara,delovi su jeftini,mada sam ja kupovao samo filtere i brave vozackih vrata,ostalo se ne kvari,a presao sam sa njim boga,vukao sam prikolicu sa njim od 800 kg cak i po njivama i on to bukval...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

ako se to desi u neko dogledno vreme pa pocnu na tehnickom da proveravaju izduvne gasove, zivo me zanima kako ce da prolaze taj tehnicki vlasnici golfova 2 1.6d koji cade i prave dimne zavese iza sebe kada se malo vise nagare (tj kada se pomere sa mesta)... Samo naglas razmisljam :-) pozz

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Mladene,za novac koji imas i planiras za auto da das imas neogranicen izbor i niko ti ne moze reci sta je najbolja kupovina. Iskustva su toliko razlicita da svako svakoga moze da ospori. Vozim Lanosa vec 5god. Istog ovakvog www.polovniautomobili.com/oglas2311866/daewoo_lanos_15/ Zadovoljan sam,nisam imao vece havarije i sto sam popravljao nije bilo skupo...narocito ...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

puse zato sto su im motori mnogo presli a vlasnici ih nisu odrzavali,ne pusi svaki golf dvojka nego ti imas predrasude,moras da nadjes dobro ocuvanog golfa,ali to je malo teze i ne moze ispod 1500e...

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

mozda imam predrasude ali imam i oci a i nos bogami i nekog sitnog iskustva sa golfom dva (sreca pa ne velikog iskustva). U srbiji jos i djene djene, golfova je sve manje i manje a modernijih automobila sve vise i vise, ali kada idem po bosni gde je bukvalno svaki drugi auto golf2 zeldi pa kad pocnu...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

imas mercedesa 124 ili 190 za te pare zavisi kakav auto volis veliki ili mali za odrzavanje nikakav problem ne kvari se i vrlo pouzdan! a moze biras dizel ili benzinac ali moja preporuka dizel jer nema nista oko motora da popravljas i diras samo vozi! ;)

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

EVO JEDAN PREDLOG FIAT PUNTO 1.9 JTD VEC 5 GODINA GA VOZIM I SVE UKUPNO OSIM VELIKOG SERVISA ULOZENO JE 500 E A POTROSNJA ZA GRADSKE USLOVE 5.5 L A VELIKI SERVIS IZADJE OKO 22 HILJADE STO I NIJE PUNO JEL SE RADI NA 40-50 HILJADA A STO SE TICE GOLFA DVOJKE UVEK SAM ZA TAJ AUTOMOBIL ALI TREBA DOBRO OT...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

"IZBEGNI JAPANCE JEL SU VECINOM RASKANTANI A I DELOVI SU LOSEG KVALITETA" ..haha, za Japance delovi loseg kvaliteta, ali su za dvojku turski delovi savrseni :D ..sta sve necu da procitam.
..tesko da ce Punta JTD da kupi za 1500e :)

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Mladene, uzmi bre dobro ocuvanog japosa, moj drugar vozi mazdu 323 siva u prvoj boji, auto je kao apoteka, garaziran presao je oko 100.000 km kao nova je. Slabo je i vozi posto ima novu 6-icu nju sad vozi. Mogu da ga pitam da li je prodao, posto mi je pricao nesto da hoce da je proda, auto je stvarn...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

E nemate pojma :) Najbolje ustekaj jos neki eu, strpi se i i lepo za 2000 eurica pazaris Punta 2002-3 ili nesto slicno tipa ( fiesta, Saxo ..) a ako ti za bas za Golfa..pa mozes i neku extra trojku da nabodes za te pare. Poz

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Igrom slučajeva sam morao po hitnom postupku da kupim auto. Imao nekih 1000 evrića uštekano i pazario sam golfa 2 GTD iz 1987. Auto jes sređivan itd, ali za sad sam prezadovoljan. Da li sam imao sreće ili ne, vreme će pokazati. Moje znanje o automobilima se svodi na "sedi, upali i teraj dok ide". A...Pročitaj više

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

upssss.... prokleti touch pad na lap topu. Htedoh reći uz redovno kontrolisanje nivoa njegovih tečnosti. Ide ko vetar, malo troši, imam garanciju i ne moram da razmišljam da li je bolji ovaj ili onaj majstor.7

18. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Taj Golf je malo star za tih 1500e zar ne? Fiat Punto je po mom misljenju sasvim ok autic za te pare, ali moja preporuka je da pogledas u oglasima Skodu Feliciju. Za 1500e moze da se nadje u ok stanju sa pristojnom kilometrazom. Izbegavaj samo one sa dizel motorima, nisu se bas dobro pokazali kod na...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Realna cena dvojke je do 1000e maksimalno.

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Neka mi neko da relevantno objasnjenje zasto neko da stavlja motor od trojke u dvojku??? Realno, motori kod dvojke ako su iole odrzavani su nedoder!

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Pa zavisi kojeg golfa 2 imaš. Npr. isplati se u dvojku GTI 16V staviti od trojke GTI 16V, sa oznakom ABF. Dobije se umesto 1781 ccm i 139 KS, 1984 ccm i 150 KS, što u prevodu znači da

dvojka značajno bolje ide sa tim motorom, a i manje troši. Još ako se konvertuje i Digifant 3.2, moguće je ugraditi
...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

A što se tiče nepoderivosti.... pa svi ti motori su identične konstrukcije, tzv. EA827 motor, u koji spadaju dizeli 1.6, benzinci 1.6, 1.8 i 2.0. Konkretno 2.0 u trojci postoji u dve varijante, 8v i 16V.

Prvi nosi oznaku 2E i ima samo 116KS, ali je izuzetno izdržljiv i elastičan, ali se ne vrti, do
...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

jaoooooo vidi ih ovi sto se loze ...ahhaahahahhaahaha Ma jeste, jos ako zameni '' gumzlu za blajbinger i stavi od golfa 5-ice ima da napravi crossgolf od golfa 2. Ajde bre ne lozite se kao pavijani :D . Poz

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Komentar ti je retardiran i verovatno govori dosta o tvom iq, koji je
dvocifren, ali kad se pomnoži sa sobom, ako mozes i to da razumes.

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Komentar mi je skroz na mestu, neznam sta se lozis sa nekom pricom a kad se sabere i oduzme sve se svodi na 10 ks razlike..A to sve sto si copy/paste sa nekog sajta tesko da moze da se '' ubudzi'' u 1500 eu...a i da se ubudzi sta dobija time?? Satro ''laksi golf 2 za 200 kg bla bla..'' ili '' ubaci...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Fedja, sve je to super, ali decko ima ogranicen budzet i u pitanju je prvi auto koji ce da kupi. Znaci, treba mu nesto na cemu ce se nauciti i sta nece zaliti ako ga ogrebe, nasloni, cukne ili bilo sta drugo. Ja verujem da u golfa 2 mozes da ugradi i neki V12 pa da ide 555 km/h, ali nije to poenta. ...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ma sve je to ok, nego je neko pitao koja je poenta od ugradnje motora iz Mk3 u Mk2, pa sam napisao malo o tome. Jeste možda offtopic, ali je i to ujedno odgovor na off pitanje koje je postavljeno.

A što se potrošnje tiče, taj 2.0 troši praktično isto kao i 1.6, to ti potpisujem. Pri tom polovan mo
...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Komentar ti je glup, a i stariji sam od tebe 4 godine. To što sam napisao nije Copy/Paste, jer sam lično radio takvu konverziju na jednom golfu 2 i veruj mi nije nikakav problem to napraviti.

A ti da budeš pristojan i da naučiš da se ophodiš preko interneta, ako ti se ne čita šta može da se konvert
...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Fedja, jos uvek ne vidim dobar razlog da u golf 2 ubacis motor iz trojke. To su 2 matora automobila a pri tom golf 2 ima kvalitetnije motore. Razumeo bih kada bi se mogla ubaciti klima iz trojke u dvojku ili servo ili elektricni podizaci. Ali motor... jos kazes da su manje presli a to su preko 15 go...Pročitaj više

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ako imaš npr. matorog golfa 2 kome je vrlo motor, hoćeš da radiš generalnu
za 800 evra ili ćeš da ubaciš drugi motor za 250? To sto je motor jaci koji
KS, je besplatno. -:) Inače koji je motor od dvojke bolji od kojeg motora
iz trojke? U suštini to su skoro identični agregati.

19. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Ne znam ko je napisao da je "finansiska robija" ako uzme twinga al' definitivno je teska budala! Pa naravno da ce biti kad auto popravljas u ovlasceni servis i nista ti ne poprave ili zamene i sve prinauceni majstori.Ja msm da si ti nastrojen nemcima, a od nemacki automobil mozes samo da dobijes isk...Pročitaj više

20. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Slažem se sa tobom. U ovom trenutku je najbolja kupvina za tih 1500 evra je Renault Twingo 1.2. Auto je skroz ok i ne slažem se sa tim da je finansijska robija, kako recimo može biti Laguna 2 ili Megane 2.

20. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

@Nikola, o ukusima definitivno ne vredi raspravljati, takodje nije ok da zbog mišljenja ili ukusa vredjamo druge. Molimo te samo da na nečiji komentar ne reaguješ toliko burno da dodje do vredjanja, samo opušteno..;)

20. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x

Oke izvinjavam se... :) Ali za te pare da uzme neki stariji auto, msm ne vidim logiku...Kupi Yuga i na ulicu ces da nadjes delove... ;)

20. Aug 2012.
Da li ti je ovo koristilo? Beskorisno Prijavi
x