Milos Dimitrijevic ima pitanje o

hteo bih da kupim pezo 206 dizel 2002-2004 god. koje su mane ovog pezoa i sta treba gledati kada se kupuje ? hvala

18. Sep 2012.
18. Sep 2012.

gledaj da bude 1.4 hdi

x
18. Sep 2012.

Dobar gradski auto, cene delova su relativno pristupacne - nisu skuplje u odnosu na konkurenciju, ali npr.malo su skuplji delovi nego za Punta, mada ja smatram da je bolji auto od Punta.
Ne znam koj dizel motor planiras, pretpostavljam 2.0 HDI od 90ks ili 1.4 HDI od 68ks, oba motora su se odlicno po
...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

3 puta su skuplji delovi nego za punta,i punto nema zajebancije oko zadnje osovine i bacanje 250 eur,i jos puntov 1.9jtd i multijet su najmanje 3 puta bolji motori od tih iz pezoa.

x
18. Sep 2012.

To da su delovi skuplji tri puta je dezinformacija totalna, jer komplet delova za "veliki" servis izadje oko 13000din za 1.4HDI, reci mi koliko su delovi za kompletan "veliki" serivs Punta multijet. Nema 250e za zadnji trap ali Punto ima slabe viljuske i napred i nazad koje ces promeniti 2-3 puta do...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

zavrsna obrada je bolja kod 206 i nista vise ,kakve viljuske da menjas svaki cas? pa ja vozim punta 4 god i na trapu nista radio nisam a utegnut je extra ,to ti imas dezinformacije u vezi trapa kod punta ,jedino kad ga uzmes sa 200 000km i zapadne tebi da menjas trap .

x
18. Sep 2012.

Ajde Taso daj neku sliku tvojih automobila ,silne automobile imas a ni jedan da pokazes ;)

x
18. Sep 2012.

slikacu pa cu staviti

x
18. Sep 2012.

Miloše između ostalog gledaj da se ne radi o bivšem vanu.Radi se o modelima sa troje vrata. U većini slučajeva nemaju naslone za glavu na zadnjoj klupi.
O svemu ostalom dosta opširno je napisao Marko Goronjić.
Pozdrav i srećna kupovina.

x
18. Sep 2012.

Dve mane najcesce su centralna brava i zadnja torzija. U usutini proveri kompletno vesanje, da li tockovi stoje pravo, da zadnji kraj nije polego kao da u gepeku ima tri dzaka cementa i obavezno idi na probnu voznju. Na rupama ne sme da lupka i volan da ne vuce u stranu pri kocenju ili ubrzanju. To ...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

Prvo gledaj cenu, da je mala, jel posle ćeš se čuditi kada za sitnice platiš preko 100€ za delove. Jedna dizna je oko 100 € set kvačila oko 180 € torzija oko 700 € katalizator oko 500€, veliki servis 200€ gume od60€ do 90€ komad, ovo su cene samo za delove, klima čišćenje i punjenje oko 80€. Zato gl...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

Auu Jožefe gde iskopa te cene? Od pre koliko godina su???

x
18. Sep 2012.

Zorane to su sadašnje cene, marta sam kupio 206 1,4 hdi i odma odneo u ovlašćeni servis da provere stanje. A možeš cene i da vidiš na zvaničnom sajtu peugeota public.servicebox.peugeot.com/ gde naosnovu broja šasije vidiš koji deo ti treba i cenu. Za sve što je rađeno imam i račun. Možda ima kopije ...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

tamo idi ako zelis da te skinu do gole koze :)

x
18. Sep 2012.

sto se tice ovlascenih servisa nije zlato sve sto sija ;)

x
18. Sep 2012.

@Jozefe mogu reci da su te odrali posteno :D
U Panteru originalni Valeo set kvacila za 1.4 HDI kosta oko 100e, komplet delovi za "veliki" servis, znaci kaisevi, spaneri, vodena pumpa kostaju oko 13 000din, kao sto rekoh kompletan remont zadnje torzije kod odlicnog majstora kod koga dobijes garancij
...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

Marko, to je ovlašćeni peugeot servis u Novom Sadu, Katančević.
Kod buvljaka je.

x
18. Sep 2012.

Jos jedna lekcija ovlacsenih servisa. Mora da je u tu cenu ulazio i sat rada/40€ kao sto je neko napisao ovde.

x
18. Sep 2012.

Pa covece odrali su te. Pa guma jedna za 206 je oko 50e prosecno. Za katalizator se ne daju tolike pare, imas zamenski kvalitetan katalizator u auspuh servisima po ceni od 100 eura.

x
18. Sep 2012.

Nisam ja to sve uradio, samo što se mora a ostalo sam se samo raspitivao, satnica im je 2000 din i popust (za rad i delove) 10% ako se plaća ugotovini. Dobro da znam za katalizator, moraću da potražim taj jeftiniji.

x
18. Sep 2012.

Vozač sam preko 20 godina i za to vreme vozio i promenio dosta kola. Usluge i cene delova u samim ovlašćenim servisima se dosta razlikuju a ne moraju neminovno da znače i kvalitet.Neću da imenujem servise...
Konkretno vezano za 206-cu cena od 700e za zadnju torziju je enormno visoka. Sama zadnja tor
...Pročitaj više

x
18. Sep 2012.

Slazem se u potpunosti sa tobom Zorane. Samo sam hteo da ukazem koliko ovlasceni servis blago receno "dere", Jozefe nemoj da se uvredis, nista licno, samo sam skrenuo paznju.
Sto sam pomenuo remont torzije, kod Raše je 250e sa garancijom od godinu dana, a on tvrdi da ce preci bar 80 000km posle remo
...Pročitaj više

x
19. Sep 2012.

Raša je majstor koga bi mogao svakome da preporučim ko vozi Pežoa ili Sitroena

x
28. Sep 2012.

@Marko daj mi molim te neki kontakt od Rase posto ja imam bas problema sa vec pomenutom torzijom :D

x
29. Sep 2012.

064/1350652.. Nije malo za nase uslove 250e ali lepo odvojis to uradis kompletan remont i miran si i vise ne razmisljas o tome + ce auto bolje da lezi i bice udobniji.

x
29. Sep 2012.

Mada ja iskreno pre razmisljam da ga prodam iako sam prezadovoljan posto je tek pocela da se krivi,a svejedno sam gledao da uzmem neki malo veci auto..Inace do sada sam presao 102000km sa njim i nisam imao nikakvih problema!

x
29. Sep 2012.

Koj je motor, koje godiste ? Koliko je presao ?

x
29. Sep 2012.

1.4 Hdi,2004.god,102000 stvarnih presao,redovno je odrzavan i garaziran..zaista je odlican ali mi vise ne zavrsava posao.Razmisljao sam o C4 mada mi on deluje nekako osetljivije od Peugeota..

x