Dizajn pre svega .Pininfarina ga napravio da nikad ne ostari.Nizak tezak , ne oseća krivine ,pri većim brzinama kao da je zalepljen za put.Mislim da ga nikad necu prodati l kada kupim bolji i mladji auto ostace za povremeno druženje i u najboljem mogućem ( fabrika ) stanju.
Pričaju ljudi svašta osetljiv prednji trap na nase puteve pa na 80 % vozila je tako.Cene delova pa naravno nisu kao za juga ,golfa II ili Punta ali nisu ni nista vece u odnosu na veliki broj ostalih vozila te klase.
Jedina mana koju nadam se necu osetiti na svojoj koži su karosetijski delovi i ra...znorazne sitnice plastike itd. kao i kod svakog retkog automobila bili oni skupi ili jeftini problem je gde ih nabaviti.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udoban, lepo lezi u krivinama i pri vecim brzinama, atraktivan cakni posle toliko godina...
Kada se digne temperatura ulja na 90 kao sto i treba, izbaci gresku da je temperatura auta prevelika i pisti zna da zivcira, potrosnja, 10-12l po gradu, mikro prekidaci u sedista brzo odlaze, vrata preteska
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pre svega fenomenalan izgled, pouzdanost, dosta je udoban i ako je coupe, 2.0 16v 100kw trosi manje nego neki 1.4,1.6... motori
Tesko se nalaze delovi oko limarije. Tacnije branici. Malo je nezgodniji za ulazenje. Druge mane za ovih 2 i nesto godine nisam primetio.
Benzinac 2.0 ili 3.0 V6?
2.0 16v
Uzeo sam ga pre neki dan pa i ne znam mnogo o tom autu....
Imas li ti iskustva?
Sad guglam gledam da li samo da zamenim svecice ili i onu plastiku sto ide umesto kablova...? Posto cu da ugradim plin pa bi komplet da ga sredim
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
prostran i izrazito udoban auto za malo novca, izuzetno ekonomicni hdi motori
osjetljiv prednji trap na nase puteve, za brdovite terene nedostaje snage zbog velike mase
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jedinstven auto.jedini u mom grad.Mami poglede i uzdahe..pravi momacki auto.odrzavanje isto kao i obican 406.limariski deo je skuplji..tako kazu ja hvala Bogu nisam imao sa tim problema.Motor odlican cipovan na 170ks.Potrosnja smanjena.
Zbog skupe registracije dosta ljudi odustaje od ovog modela.
ima ovde jedan e46. pa 5 puta je lepši od standardnog, a nema ništa posebno
felne 18, malo spušten, lip spojler na gepeku,štopaljke crveno bele blago zatamnjene, fabrički ksenon
zavide mu mnogi f10 i a5
Ja volim da vidim auto koji se ne srece svaki dan :) recimo kao sto sam zevao u nissan gtr,i lambo murcielago :) jbg ovi sto se vidjaju svaki dan mi nisu zanimljivi
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je za svaku preporuku
Nema
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izgled, definitivno! Sa svojim godinama jeftin je za održavanje i pouzdan.
Previše tvrd sa felnama 17+
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam 2.0 16v i auto me je sluzio extra 2 godine, nikakva specijalna ulaganja nisam imao. Izgleda vanvremenski kako spolja tako i iznutra pogotovu primerci sa koznim sedistima ko sto je moj bio. Nije za divljanje jer je dosta trom zbog tezine (do 3 hiljade obrtaja je dosta trom). Auto je jednosta...vno da se vozi sa uzivanje. Motori i elektronika su dosta pouzdani i sem redovnog odrzananje nema ulaganja. Potrosnja je po gradu izmedju 11-13 litara a na otvorenom ako se vozi do 130 ne prelazi 9-10. Automobil za svaku preporuku :)
Ima osetljiv prednji trap jer ne trpi bas najbolje nase rupe na putevima. Limarijski delovi su dosta skupi (pogotovu prednji branik).
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.