204.000km na satu (cela Evropa, sluzbeni auto), pored redovnog odrzavanja samo elektromagnetni ventil benzinski isparenja, na oko 130.000km u ovlascenom servisu oko 32.000RSD u neovlascenom servisu 7.000RSD isti ventil. Motors 1.4 Turbo benzin (140KS).
Motor 1.6 cdti 110 ks, odlican, tih snazan, ekonomican za svaku pohvalu. Menjac kratkog preciznog hoda odlicno. Komfor vrhunski, jednostavno veliki auto.
Motor ima lanac i umesto da bude prednost izgleda da je mana. Ja sam ga menjao u garantnom roku na 86.000 km. Poceo da zvoni. U servisu su tvrdili da je servisni interval od 15.000 predug meni ipak smrdi da tu nesto konstrukciono nije napravljeno kako treba.
Auto je lepo odradjen da bude dopadljiv kako spolja tako i unutrasnjosti kabine.
OdržavanjePotrošnjaMotor
auto ima dosta skrivenih mana koje se otkriju kasnije u voznji, a od bitnih mana spomenuo bih losije trapove za razliku od starijih modela kao i sama potrosnja koja za odnos snage i kubikaze je velika, cest je problem i sama turbina koja zbog velike konjaze brzo propada sve u svemu. stakao bih da je... ovaj auto isuvise tvrd tako da za dalja putovanja nije udoban a sto je posledica da je auto verovatno konstruisan za kvalitetnije puteve od nasih.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.